ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل پیشرفته موبایل شیائومی Mi 6 از بدنه ای سرامیکی برخوردار است

مدتی پیش، شنیدیم که موبایل شیائومی Mi 6 قرار است در سه مدل مختلف به دست مشتریان برسد؛ یک مدل به همراه نمایشگر تخت و چیپست Helio X30 مدیاتک، مدلی دیگر به همراه نمایشگر تخت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

مدتی پیش، شنیدیم که موبایل شیائومی Mi 6 قرار است در سه مدل مختلف به دست مشتریان برسد؛ یک مدل به همراه نمایشگر تخت و چیپست Helio X30 مدیاتک، مدلی دیگر به همراه نمایشگر تخت و چیپست اسنپدراگون 835 و در نهایت مدل سومی که با نمایشگر لمسی خمیده و چیپست اسنپدراگون 835 خود، نسبت به دو نسخه دیگر برتری دارد.

اخیراً شایعاتی از سوی منابع چینی منتشر شده که اطلاعات بیشتری درباره این سه موبایل هوشمند با خود به همراه می آورد. به نظر می رسد که پیشرفته ترین مدل (که قطعاً گران قیمت ترین نیز به شمار می رود) همچون موبایل Mi Mix بدنه ای سرامیکی داشته و به 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده. از سوی دیگر، دو مدل ارزان تر با نمایشگر تخت، از 4 گیگابایت حافظه برخوردار هستند.

هر سه موبایل، با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه سنسور IMX362 سونی عرضه می شوند و ضمن بهره گیری از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، اندروید 7.0 نوقا نیز به صورت پیش فرض روی آنها نصب شده است. موبایل Mi 6 قرار است گزینه های حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی را نیز در دسترس مشتریان قرار دهد؛ هرچند که بعید است که این حافظه ها، در مدل های پایه قرار گرفته باشند.

گفته می شود که ارزان ترین مدل، 290 دلار هزینه در بر خواهد داشت و این برچسب قیمت برای مدل میانه و مدل پیشرفته با نمایشگر خمیده و بدنه سرامیکی، به ترتیب به 363 و 435 دلار خواهد رسید. هنوز تاریخ عرضه این سه موبایل مشخص نشده اما از آنجایی که بنابر شایعات، چیپست اسنپدراگون 835 احتمالاً ابتدا در انحصار سامسونگ و موبایل گلکسی اس 8 قرار دارد، احتمالاً شاهد عرضه آنها در بین ماه مارس یا آوریل سال جاری میلادی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • basebixof
    basebixof | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

    به نظرتون گوشی می 6 رو دیجی کالا، shemshad.com یا xiaomi-fa.com میارن؟؟؟

  • Ali Najafi
    Ali Najafi | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    می۶ عالی میشه. من با یکی از مسئولای xiaomi-fa.com صحبت کردم. گفتن حداقل قیمتش ۴۰ذرصد گرون تر از می ۵ ۱۲۸ گیگ میشه.
    اگه اینجور باشه، خیلی گرونه :((

    • basebixof
      basebixof | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

      در مورد دوربین خیلی تعریف میکنن. شما که تست کردین، واقعا دوربینش خیلی عالیه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی