ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل دو میلیارد آگهی نامناسب را در سال 2016 از پلتفرم خود حذف کرد

تبلیغات مشکوک، در سراسر اینترنت به چشم می خورند و گوگل همواره در تلاش بوده تا صاحبان این آگهی ها را از کلاه برداری از کاربران باز دارد. بنابر گزارش تازه ای در این زمینه، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تبلیغات مشکوک، در سراسر اینترنت به چشم می خورند و گوگل همواره در تلاش بوده تا صاحبان این آگهی ها را از کلاه برداری از کاربران باز دارد. بنابر گزارش تازه ای در این زمینه، کمپانی گوگل نزدیک به 1.7 میلیارد تبلیغ نامناسب را از پلتفرم تبلیغاتی خود طی سال 2016 میلادی حذف کرده است؛ یعنی چیزی بالغ بر دو برابر تبلیغات حذف شده طی سال 2015.

گوگل طی سال گذشته میلادی، 68 میلیون تبلیغ برای محصولات دارویی، 80 میلیون تبلیغ برای محتویاتی که اطلاعات نادرست در اختیار مخاطبان قرار می دهند و 112 میلیون آگهی دیگر که به روش های تله گذاری برای دریافت کلیک متوسل بوده اند را حذف نموده است.

گوگل افزوده که همچنین، 6 هزار سایت و 6 هزار اکانت که به تبلیغ محصولات یا محتویات جعلی می پرداخته اند را نیز مسدود کرده است؛ مشکلی که در شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر و اینستاگرام نیز دردسرهای زیادی به همراه داشته است.

اما با وجود تمام تلاش ها، گوگل به خوبی می داند که کلاه برداران به سو استفاده از مردم ادامه خواهند داد؛ بنابراین شاید بد نباشد که کاربران نیز به نوبه خود دقت بیشتری به هنگام کلیک روی تبلیغات داشته باشند. اصلی ساده در زمینه تبلیغات وجود دارد که به یاد سپردن آن می تواند به شما کمک کند: اگر محصولی بیش از حد خوب به نظر می رسد که حقیقت داشته باشد، احتمالاً جعلی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی