ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دومین ربات Allo یک جستجوگر تصاویر متحرک مبتنی بر هوش مصنوعی است

آخرین قابلیت اضافه شده به پیام رسان مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل یعنی Allo، رباتی است که نامش به یکی از قابلیت های موتور جستجوی این کمپانی اشاره دارد. گوگل نام این ربات را Lucky ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

آخرین قابلیت اضافه شده به پیام رسان مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل یعنی Allo، رباتی است که نامش به یکی از قابلیت های موتور جستجوی این کمپانی اشاره دارد. گوگل نام این ربات را Lucky نهاده تا یادآور قابلیت قدیمی I’m Feeling Lucky در موتور جستجویش باشد.

ربات مذکور می تواند بسته به کلمه یا اصطلاحی که برایش می نویسید تصویر GIF مرتبطی را برایتان پیدا کند. اگر چه قابلیت های این ربات به پای هوش مصنوعی همه کاره ای مثل Google Assistant نمی رسد اما به ربات های استاندارد محبوبیت یافته توسط اپلیکیشن هایی همچون Slack بسیار شباهت دارد.

برای استفاده از آن کافیست عبارت lucky@ را در هر صفحه ای از Allo بنویسید تا بلافاصله بتواند برای متن های شما تصویر GIF پیدا کند.

اوایل استفاده از این ربات ممکن است با اندکی تأخیر در پاسخ دهی مواجه شوید، ولی خوشبختانه عملکرد لاکی به مرور زمان بهتر و بهتر شده و به درخواست های شما سریع تر پاسخ می دهد. همچنین به غیر از اضافه کردن آن به مکالمات می توانید در پنجره ای جداگانه با او به چت مشغول شوید.

البته به گزارش 9to5Google لاکی هنوز برای همگان در دسترس نیست. هر چند اگر آخرین نسخه Allo را در iOS و اندروید نصب کرده باشید احتمالا تا چند روز آینده قادر به استفاده از آن خواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی