ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در MWC 2017 حضور نخواهد داشت

گویا سامسونگ تنها شرکت بزرگ تولیدکننده تلفن های همراه نیست که قصد ندارد در کنگره جهانی موبایل، پرچمداری معرفی کند. نمایشگاه ماه آینده که در بارسلون برگزار می شود، یک غایب بزرگ دیگر هم دارد: ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

گویا سامسونگ تنها شرکت بزرگ تولیدکننده تلفن های همراه نیست که قصد ندارد در کنگره جهانی موبایل، پرچمداری معرفی کند. نمایشگاه ماه آینده که در بارسلون برگزار می شود، یک غایب بزرگ دیگر هم دارد: شیائومی.

این نمایشگاه از سال ها پیش به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای دنیای فناوری و موبایل به حساب می آمده و شرکت ها برای مطرح کردن نام خود و محصولات شان تلاش داشتند تا در این جریان شرکت کنند و محصولات شان را در اختیار 100 هزار بازدید کننده قرار دهند.

سال گذشته، آن ها در MWC، تلفن همراه Mi5 را معرفی کردند که پرچمدارشان بود و یک سال قبل نیز به لطف فعالیت های هیوگو بارا، خود را توانستند به دنیا معرفی کنند.

با این حال، هیوگو بارا دیگر در شیائومی مشغول کار نیست و به فیسبوک پیوسته است که شاید دلیل عدم حضور امسال شیائومی در نمایشگاه، نداشتن یک لیدر غربی برای مطرح ساختن محصولات شان است.

شروع سال 2017 برای شیائومی همراه با چالش های بسیاری بوده است. جدا از تصمیم هیوگو بارا، چندی پیش بود که لی جون، مدیر عامل شرکت اعتراف کرد پس از رشد بسیار سریع طی دو سال گذشته، حالا وارد فاز گذار شده اند.

برای اولین بار در طول تاریخ 5 ساله این شرکت، طی فصل مالی اخیر، شیائومی از میزان فروش محصولاتش چیزی نگفت و کسی نمی داند اوضاع تا چه حد برای آن ها بد پیش می رود.

هوآوی و Oppo به عنوان دیگر رقبای محلی حالا سخت در تلاش هستند تا جایگاه شیائومی را متزلزل کنند و همین اتفاق در سال 2016 هم افتاد. حضور در کشورهای دیگر دنیا و گسترش تجارت که بارا مدیریت آن را به عهده داشت نیز حالا در خطر به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    شیائومی بهتره بره با این سیستم با سایپا وظروف سه پارچه نچسب گرانیتی همکاری و فعالیت کنه !!!

  • حامد غفوری
    حامد غفوری | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    پارسال که گوشی خوبی رو معرفی کرد کاش امسال هم میبود و گوشی بهتری رو عرضه میکرد

  • فرزاد
    فرزاد | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    بازهم كلمه سامسونگ در اين مطلب??????

مطالب پیشنهادی