ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل های سری Moto Z لنوو موتورولا
کسب و کار

مدیر بازاریابی لنوو: ما برای رقابت با اپل و سامسونگ موبایل نمی سازیم

گاهی دیده می شود که تولید کنندگان اهدافی غیر واقعی و رویاپردازانه ای را از تولید یک محصول در سر می پرورانند. این مسئله در بیشتر موارد سبب شکست هایی ناراحت کننده می شود، چرا که اهداف ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

گاهی دیده می شود که تولید کنندگان اهدافی غیر واقعی و رویاپردازانه ای را از تولید یک محصول در سر می پرورانند. این مسئله در بیشتر موارد سبب شکست هایی ناراحت کننده می شود، چرا که اهداف تعیین شده هیچ تناسبی با ظرفیت های موجود ندارند.

«دیوید رومن» (David Roman) معاون مدیرعامل و مدیر ارشد واحد بازاریابی کمپانی لنوو اما از این دست مدیران نیست و معتقد است که شرکتش انتظاراتی منطقی از موبایل های سری «Moto Z» دارد.

او در آستانه کنگره جهانی موبایل و در خلال مصاحبه ای تازه اعلام کرده است که شرکت متبوعش قصد ندارد با محصولات خود به جنگ اپل و سامسونگ برود. او پیش از این گفته بود که اگر موبایل های سری «Moto Z» بتوانند تنها سهمی کوچک از بازار بزرگ تلفن های هوشمند را به دست بیاورند، به موفقیتی راضی کننده دست پیدا کرده اند.

«وقتی با بازاری به این بزرگی مواجه باشید که سالیانه در آن بیش از ‍۱.۵ میلیارد محصول به فروش می رسد، آن وقت به دست آوردن سهمی ۲ درصدی نیز کاملاً چشمگیر خواهد بود.»

لازم به ذکر است که در حال حاضر سه موبایل با نام های «Moto Z» ،«Moto Z Force» و «Moto Z Play» در بازار حضور دارند و طبق شنیده ها نخستین محصول از این سری در سال جدید میلادی نیز قرار است در آینده نزدیک روانه بازار شود.

موبایل مورد اشاره با ۴ گیگابایت رم و مجهز به چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۳۵ به تازگی در پایگاه داده بنچمارک «گیک بنچ» رویت شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • M.47
    M.47 | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    ... ما برای رقابت با GLX و هوآوی گوشی میسازیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی