ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی JUSDICE؛ شش تایی ها

یکی از بزرگترین چالش هایی که سازندگان بازی های ویدیویی همیشه پیش روی خود می بینند، حفظ جذابیت ساخته شان تا ساعت ها پس از تجربه ابتدایی است. به خصوص برای اپلیکیشن های اسمارت فون ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

یکی از بزرگترین چالش هایی که سازندگان بازی های ویدیویی همیشه پیش روی خود می بینند، حفظ جذابیت ساخته شان تا ساعت ها پس از تجربه ابتدایی است. به خصوص برای اپلیکیشن های اسمارت فون ها که لا به لای آن ها می توانید عناوین رکوردی فراوانی را بیابید و طبیعتا توسعه دهنده باید با محتویات مختلف، بازیکن ها را حالا نه برای ماه ها بلکه روزها سرگرم نماید.

JUSDICE هم از همین دست بازی ها است. عنوانی از 111% که با نادیده گرفتن بخش الهام از عناوین تلفن های هوشمند [البته تا حدودی] و به واسطه سادگی مکانیزم اپلیکیشن آن ها، این استودیوی معروف را می توانیم به نوعی Ketchapp دوم بنامیم. برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم به یکی از آخرین ساخته های 111% بپردازیم و با نگاه به گیم پلی آن، ببینیم توسعه دهنده چگونه توانسته رنگ جذابیت به ساخته رکوردی اش بپاشد.

بگذارید از همین ابتدا یک مسئله مهم را روشن کنیم. همانند بقیه بازی های رکوردی اسمارت فون ها، مطمئنا بعضی از بازیکن ها بعد از چندین ساعت از JUSDICE خسته می شوند. اما جالب اینجاست با این وجود، همچنان بازی ارزش تجربه را خواهد داشت. ولی برای چه؟ پیش از جواب به این پرسش بیایید ابتدا نگاهی به گیم پلی JUSDICE بیاندازیم. همانگونه که احتمالا با حرکت اجسام روی خطوط و شلیک تاس ها حدس می زنید با عنوانی Tower Defense رو به رو هستیم.

بنابراین با توجه به ذات رکوردی ساخته 111%، باید تا جایی که می توانید روی خانه های خالی تاس گذاشته و با پیشرفت آن ها دشمنان را از بین ببرید. جدا از المان های جذاب خود سبک Tower Defense که اینجا هم به کمک اپلیکیشن JUSDICE آمده اند، به اعتقاد ما چگونگی ارتقا تاس ها از بزرگترین برگ برنده های ساخته استودیوی 111% و یکی از جواب های پرسش بالا است.

برای ساختمان های جدید، کافیست روی آیکونی با دو تاس کلیک کنید تا بسته به شانس تان یکی از آن ها به وجود بیاید.  از کلمه «شانس» استفاده کردیم، چون رنگ ها کارهایی های متفاوتی داشته و این که کدام را بگیرید کاملا اتفاقی خواهد بود. بعد از ساخت چندین تاس متفاوت، نوبت به پیشرفت آن ها می رسد؛ رنگ های مشابه را پیش هم بفرستید. نکته جالب اینجاست که شاید نتیجه نهایی این ارتقا، همیشه با انتظارات شما یکسان نباشد.

از سرعت پایین عناوین Tower Defense خسته شده اید؟ با JUSDICE می توانید سرعت مبارزات را افزایش دهید.

یعنی به عنوان نمونه بعد از گذاشتن تاس های زرد روی هم، ترکیب آن ها حتما تاس زرد قدرتمندی نشده و ممکن است شاهد تاسی با رنگ متفاوت باشید. حالا این المان چه تاثیراتی روی گیم پلی گذاشته است؟ به واسطه این قضیه، همیشه نباید ساختمان ها را پیشرفت دهید و گاهی اوقات دو تاس ضعیف نسبت به یک تاس قدرتمند وضعیت بهتری را برای شما به وجود می آورد. چون کارایی آن ها مشابه نیست؛ مثلا یکی از تاس ها سرعت حرکت دشمنان را کاهش می دهد.

استفاده از این المان موجب شده تا با تجربه چند دفعه JUSDICE، تقریبا طعم همان جذابیت اولیه را بچشید. گفتیم این قسمت یکی از بخش های خوب JUSDICE است. دومین بخش مثبت ساخته 111% را می توانیم حجم پایینش بنامیم. اتفاقا قبلا هم عنوانی مشابه با حجم پایین به نام Infinite Tower Defence دیده بودیم ولی ساخته 111% با محتویات گوناگون و ترکیب مکانیزم ها با محیطی جالب، بیش از آن بازیکن ها را سرگرم می کند.

JUSDICE

JUSDICE

سازنده: 111% قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 19.2 / 8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    .... استقلالیا لایک پرسپولیسیا دیس لایک .......آرسنال هم که هردو گزینه???

مطالب پیشنهادی