ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار دیگر اچ تی سی برای سال 2017 احتمالا با اسنپدراگون 835 می آید

همین چند هفته پیش بود که اچ تی سی از یک پرچمدار جدید تحت عنوان HTC U Ultra پرده برداشت. این موبایل اما همراه با چیپست کوالکام اسنپدراگون 821 عرضه می شد که برای سال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

همین چند هفته پیش بود که اچ تی سی از یک پرچمدار جدید تحت عنوان HTC U Ultra پرده برداشت. این موبایل اما همراه با چیپست کوالکام اسنپدراگون 821 عرضه می شد که برای سال 2017، چیپست ویژه ای به حساب نمی آید.

حالا گفته ها از این حکایت دارند که تایوانی ها می خواهند تا چند ماه دیگر یک پرچمدار جدید به همراه چیپست اسنپدراگون 835 عرضه کنند که توانایی رقابت با موفق ترین تلفن های هوشمند امسال را داشته باشد.

چیالین چنگ، مدیر تلفن های هوشمند و دستگاه های متصل در HTC در مصاحبه ای با Tbreak اعلام داشته که آن ها برنامه دارند تا اواخر امسال موبایل دیگری عرضه دارند.

او می گوید: «برخی افراد در مورد زمان بندی معرفی موبایل ما حرف می زدنند اما زمان بندی ها 9 ماه قبل مشخص می شود. آن زمان بهترین CPU را داشتیم. زمانی که CPU پرچمدار بعدی بیاید، اچ تی سی هم جزو اولین شرکت هایی خواهد بود که از آن استفاده می کند.»

اسنپدراگون 835 در جریان نمایشگاه CES 2017 بود که رسما معرفی شد و یک هفته بعد هم HTC U Ultra به نمایش درآمد. انتظار می رود پرچمدارهای پیش روی امسال همگی از اسنپدراگون 835 استفاده کنند که گلکسی اس 8 هم یکی از آن ها به حساب می آید.

چنگ همچنین تایید کرد که آن ها قرار نیست پرچمدار بعدی شان را در MWC 2017 به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    هر چي ميخونيم بايد اول يا وسط يا پايين مطلب اشاره اي به شركت سامسونگ رو بخونيم .همه جا ميريم تو مطالبتون خبري از كهكشان است ولي بدونيد شهاب سنگم نيستن چه برسه به كهكشان خودتونم ميدونيد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی