ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرمایه گذاری Verily زیرشاخه فناوری زیستی گوگل آلفابت
تکنولوژی

آلفابت و جذب سرمایه ۸۰۰ میلیون دلاری برای فعالیت در زمینه فناوری زیستی

علوم زیستی و توسعه فناوری های مرتبط با سلامتی انسان همواره یکی از موضوعات مورد علاقه گوگل بوده است. زیرشاخه Life Sciences این شرکت بعدها به Verily تغییر نام داد و به زیر چتر مدیریتی آلفابت درآمد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

علوم زیستی و توسعه فناوری های مرتبط با سلامتی انسان همواره یکی از موضوعات مورد علاقه گوگل بوده است. زیرشاخه Life Sciences این شرکت بعدها به Verily تغییر نام داد و به زیر چتر مدیریتی آلفابت درآمد. حال خبر رسیده که یک شرکت سنگاپوری حاضر شده مبلغ ۸۰۰ میلیون دلار را خرج پروژه های تحقیقاتی این استارت آپ سلامت محور کند.

با پرداخت این مبلغ، شرکت سنگاپوری Temasek صاحب بخشی از سهام و دارای یک نماینده در هیئت مدیره Verily خواهد شد و به طور طبیعی از سود فروش محصولات و خدمات مرتبط با سلامتی این شرکت در آینده بهره مند می شود.

Verily از آن دست زیرمجموعه های آلفابت است که تا کنون تنها مصرف کننده سرمایه ها بوده و هنوز به تولید محصول یا برقراری سرویس جهت کسب درآمد منجر نشده است، اما مدیران هولدینگ بزرگ دنیای تکنولوژی همچنان با صبر زیاد به حمایت از آنها می پردازند.

البته یک گزارش تازه نشان می دهد که سرگی برین به عنوان یکی از موسسین گوگل از عملکرد Verily بیش از دیگر زیرشاخه ها چون Fiber و Nest رضایت دارد. جذب همین سرمایه ۸۰۰ میلیون دلاری خود گواه دیگری بر در مسیر پیشرفت بودن تکنولوژی های زیستی آلفابت به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Economic expert1966
    Economic expert1966 | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    عالی است

مطالب پیشنهادی