ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رکورد شکنی تازه ای برای اوورواچ به ثبت رسید؛ تعداد کاربران بازی از مرز ۲۵ میلیون عبور کرد

اوورواچ بازی عجیبی است و روز به روز خبرهای متفاوتی از رکورد شکنی های این بازی ویدیویی به گوش می رسد. طبق آخرین توییت منتشر شده در صفحه رسمی اوورواچ، توسعه دهندگان بازی از رکوردی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

اوورواچ بازی عجیبی است و روز به روز خبرهای متفاوتی از رکورد شکنی های این بازی ویدیویی به گوش می رسد. طبق آخرین توییت منتشر شده در صفحه رسمی اوورواچ، توسعه دهندگان بازی از رکوردی تازه سخن گفتند و اعلام کردند که تعداد کاربران بازی از مرز ۲۵ میلیون گذشته است.

در توییت مورد بحث آمده:

جهان به قهرمانان نیاز دارد و بیش از ۲۵ میلیون کاربر به آن پاسخ داده اند. مبارزه برای آینده هنوز به پایان نرسیده، آیا در این راه با ما هستید؟

این اتفاق در حالی رخ داده که در اکتبر گذشته، بلیزارد از حضور ۲۰ میلیون کاربر در بازی خبر داده بود. اما اضافه شدن ۵ میلیون کاربر بیشتر ظرف سه ماه اخیر، بسیار قابل توجه و عجیب است و نشان از جذابیت غیر قابل وصف بازی دارد.

با این حال هنوز مشخص نیست که بلیزارد چگونه تعداد کاربران بازی را محاسبه می کند. اما در هر صورت رشد عجیب کاربران یک بازی غیر رایگان در چنین مقیاسی بسیار حائز اهمیت و منحصر به فرد است.

چرا که اغلب از بازی های رایگانی همچون League of Legends چنین استقبالی انتظار می رود و کمتر پیش می آید که یک شوتر ۶۰ دلاری بتواند تا این حد به محبوبیت برسد و مسیری را در پیش بگیرد که حتی بسیاری از بازی های محبوب دیگر بلیزارد هم قادر به پیمودن آن نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی