ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Dirt 4 رسماً معرفی شد؛ عرضه بازی در بهار سال آتی

پس از سر و صداهایی که در سال ۲۰۱۴ میلادی مبنی بر ساخت Dirt 4 به گوش می رسید، حال کد مستر با انتشار تریلری به طور رسمی از قسمت تازه بازی اتوموبیل رانی محبوب ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

پس از سر و صداهایی که در سال ۲۰۱۴ میلادی مبنی بر ساخت Dirt 4 به گوش می رسید، حال کد مستر با انتشار تریلری به طور رسمی از قسمت تازه بازی اتوموبیل رانی محبوب خود پرده برداشت و اعلام کرد که بازی در مان ژوئن سال جاری (تقریبا خرداد ۱۳۹۶) برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

بازیکنان قرار است بار دیگر با ماشین های Off-Road خود در جاده های گل آلود دنیای Dirt پای بگذارند و خبر خوش آن است که بدانید رویدادهای Joyride هم در بازی حضور خواهند داشت. همچنین کدمسترز از ویژگی تازه بازی به نام «Stage» سخن به میان آورد و اعلام کرد که کاربران می توانند به وسیله آن به یک سیستم شخصی سازی برای جاده ها دسترسی پیدا کنند.

بر اساس گفته توسعه دهندگان، کاربران می توانند با انتخاب جاده مورد نظر خود تغییرات مختلفی در آن به وجود آورند و در استیج هایی که طراحی کرده اند به بازی بپردازند.  همچنین بازیکنان قادر خواهند بود استیج های خود را با دیگران هم به اشتراک بگذارند.

Dirt 4 قرار است در ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) برای اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی منتشر شود و پیش فروش بازی روی شبکه استیم از همین حالا آغاز شده و علاقه مندان به سری می توانند با مراجعه به صفحه مربوط به Dirt 4 بازی را پیش از موعد مقرر تهیه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moein
    moein | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    نسخه 3 که خیلی مزخرف بود

    • mojtaba_khuban
      mojtaba_khuban | ۹ بهمن ۱۳۹۵

      برعکس ۳ نسخه ۲ حرف نداشت

مطالب پیشنهادی