ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قسمت دوم Pillars Of Eternity رسما تایید شد؛ توسعه دهندگان بازهم به دنبال سرمایه گذاری مردمی هستند

شرکت Obsidian که توسعه آثاری همچون Fallout: New Vegas و South Park: The Stick if Truth در کارنامه اش به چشم می خورد، از ساخت قسمت دوم بازی Pillars of Eternity با نام Deadfire خبر داد. بر اساس ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۶

شرکت Obsidian که توسعه آثاری همچون Fallout: New Vegas و South Park: The Stick if Truth در کارنامه اش به چشم می خورد، از ساخت قسمت دوم بازی Pillars of Eternity با نام Deadfire خبر داد.

بر اساس اخبار منتشر شده گویا آبسیدین قصد دارد همانند قسمت اول، بودجه توسعه بازی را با استفاده از سرمایه گذاری مردمی تامین کند و این شرکت اعلام کرده که برای ساخت Dead Fire، حداقل به ۱.۱ میلیون دلار سرمایه احتیاج خواهد داشت. علاوه بر این، روند سرمایه گذاری برای تامین بودجه Deadfire از طریق فیگ صورت می گیرد.

این اتفاق در حالی رخ داده که وظیفه جمع آوری کسب بودجه مورد نیاز برای قسمت اول بازی به کیک استارتر سپرده شده بود. تفاوت فیگ و کیک استارتر در آن است که سرمایه گذاران بازی می توانند در سود آن نیز سهیم شوند.

مدیر عامل شرکت ابسیدین، فرگاس اکهارت درباره این موضوع چنین گفت:

ما مدیون طرفداران خود هستیم؛ کسانی که به ما در زمان توسعه قسمت اول ایمان داشتند و به شرکت برای تامین بودجه مورد نیاز بازی یاری رساندند. به همین منظور تصمیم گرفتیم جمع آوری بودجه مورد نیاز برای قسمت دوم را به دست سرویس فیگ بسپاریم تا علاقه مندان بازی بتوانند علاوه بر لذت بردن از قدم گذاشتن در دنیای Deadfire، در سود آن نیز سهیم شوند.

اکهارت همچنین اعلام کرد که بازی تازه شان شباهت بسیاری به عنواین کلاسیک پی سی مانند Baldur's Gate 2: Shadows of Amn ،Icewind Dale و Planescape: Torment خواهد داشت و در طراحی مراحل و سبک بازی از این آثار الهام گرفته شده است.

همچنین اکهارت در ادامه صحبت هایش در مورد Deadfire افزود:

بازی قرار است با نگه داشتن تمامی المان های منحصر به فرد و جذابش که در نسخه ابتدایی شاهد آن ها بودیم، روندی تازه در پیش گیرد و از جذابیت های بیشتری برخودار شود. در Deadfire شاهد شهرهای زنده و پویا تر بیشتری خواهید بود و تمامی بازیکنان می توانند به راحتی در دنیای بزرگ و غنی بازی گشت و گذار کنند.

با این حال هنوز خبری از تاریخ انتشار Deadfire در دسترس نیست و فعلا کسانی که از نسخه ابتدایی لذت بردند و می خواهند در توسعه قسمت دوم سهمی داشته باشند، می توانند با مراجعه به وبسایت فیگ از Deadfire حمایت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی