ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Home Workouts؛ مربی حرکات ورزشی مناسب برای خانه

از مزایای ورزش بارها گفته اند و شنیده ایم، اما واقعا چقدر به آن اهمیت می دهیم؟ متأسفانه سبک زندگی اکثر مردم، خصوصا افراد شاغل طوری شده که کمتر مجالی برای ورزش کردن فراهم می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

از مزایای ورزش بارها گفته اند و شنیده ایم، اما واقعا چقدر به آن اهمیت می دهیم؟ متأسفانه سبک زندگی اکثر مردم، خصوصا افراد شاغل طوری شده که کمتر مجالی برای ورزش کردن فراهم می شود.

اما اپلیکیشنی مثل Home Workout آمده تا بگوید که حتی مشغول ترین افراد هم لازم نیست که ورزش را  از برنامه روزانه زندگی شان خط بزنند. این اپلیکیشن روی آموزش حرکات ورزشی مناسب برای خانه متمرکز شده که نه خیلی دشوارند و نه زمان زیادی می گیرند.

دو بخش Exercises و Workouts جایی هستند که این حرکات را فرا می گیرید. در Exercises می توانید حرکات ورزشی را بسته به ماهیچه های درگیر آن جستجو کنید؛ ورزش های مخصوص سیکس پک، عضلات ران، سینه، کمر و حتی ورزش های هوازی و تقویت کننده قلب.

تمام این حرکات به غیر از توضیح دقیق متنی، با تصویر GIF و ویدیو هم به شما نمایش داده می شوند. وقتی که شیوه صحیح اجرای این حرکات را می بینید شاید به این نتیجه برسید که مدت ها آنها را اشتباه می زده اید!

اما Workouts جایی است که بیشترین احتیاج را به آن خواهید داشت؛ بخشی از اپلیکیشن که برنامه ورزش در خانه را از سطح مبتدی تا حرفه ای به شما ارائه می کند تا مطابق آن در مسیر پیشرفت خود قدم بگذارید. خوشبختانه ورزش های این قسمت هم بسته به جنسیت و وزن و مشکلات جسمی افراد به خوبی تفکیک شده هستند.

تعدادی از ورزش های ارائه شده در این اپ رایگان هستند، اما وقتی به حرکات پیچیده تر می رسید می بایست با پرداخت هزینه پکیج های حرفه ای تر را آزاد کنید. با توجه به تصاویر و ویدیوهای بسیار گویا و عالی اپلیکیشن توصیه می کنیم که حتما این کار را انجام بدهید.

ورزش بزرگترین دشمن امراض و تهدیدات سلامتی است، بنابراین چه خوب است که دقایقی از 24 ساعت روزمان را به آن اختصاص بدهیم. اپلیکیشن Home Workouts Personal Trainer برای شروع کردن به ورزش می تواند بهانه خوبی باشد. می توانید همین حالا آن را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

Home Workouts Personal Trainer

Home Workouts Personal Trainer

سازنده: Fitness22 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 62.8 / 32.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mojtaba Sharghivand
    Mojtaba Sharghivand | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    چرا نرم افزار ایرانی "7دقیقه ورزش" که خیلی کاملتر است و تقویم آن شمس است رو به کاربران معرفی نمی کنید. تو کافه بازار هم موجوده و امکان دنلود هم وجود داره

  • علیرضا
    علیرضا | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    کاش نسخه کاملش بود

  • دهقان
    دهقان | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    سلام
    اینکه زده دانلود در کشور شما مجاز نیست!!!!!!

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۵

      شخصا بدون مشکل و مستقیم از گوگل پلی دانلود کردم. دیتای گوگل پلی رو یک بار پاک کنید احتمالا مشکلتون حل بشه

مطالب پیشنهادی