ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی اسکوئر انیکس از یک بازی جدید براساس دنیای Avengers رونمایی کرد

کمپانی شهیر دنیای کمیک، یعنی مارول به همراه اسکوئر انیکس اخیراً خبر از همکاری بر سر یک بازی براساس دنیای «انتقامجویان - Avengers» داده که در حال حاضر، توسعه آن به دو استودیوی کریستال داینامیکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

کمپانی شهیر دنیای کمیک، یعنی مارول به همراه اسکوئر انیکس اخیراً خبر از همکاری بر سر یک بازی براساس دنیای «انتقامجویان - Avengers» داده که در حال حاضر، توسعه آن به دو استودیوی کریستال داینامیکس و ایداس مونترال سپرده شده است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره این پروژه جدید در دست نیست اما به گفته اسکوئر انیکس، بازی جدید، تمام شخصیت ها، محیط ها و نیز لحظات نمادین و آشنا برای طرفداران این فرنچایز را در خود جای خواهد داد.

بازی قرار است از داستانی اصیل بهره مند باشد که در جهان دوست داشتنی انتقامجویان دنبال می شود و به ادعای اسکوئر انیکس، امکان تجربه آن برای سالیان متمادی فراهم خواهد بود؛ در این صورت ممکن است با یک بازی آنلاین شبیه DC Universe Online طرف باشیم.

اسکوئر انیکس هنوز از تاریخ عرضه و پلتفرم های بازی رونمایی نکرده و می گوید که در سال 2018، جزییات بیشتری از پروژه Avengers و نیز دیگر بازی هایی که براساس فرنچایز مارول ساخته می شوند ارائه خواهد شد. در ادامه تیزر رونمایی از پروژه Avengers قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی