ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل و رونمایی از پنج موبایل در MWC 2017؛ احتمالاً یکی از آنها ماژولار است

به نظر می رسد که سونی تنها برند در نمایشگاه MWC 2017 نخواهد بود که از پنج تلفن همراه جدید رونمایی می کند. هم اکنون گزارش هایی با استناد بر یک منبع خبری موثق منتشر ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد که سونی تنها برند در نمایشگاه MWC 2017 نخواهد بود که از پنج تلفن همراه جدید رونمایی می کند. هم اکنون گزارش هایی با استناد بر یک منبع خبری موثق منتشر شده که بر اساس آن کمپانی آلکاتل نیز از پنج موبایل هوشمند جدید پرده برداری می کند و یکی از آنها اسمارت فونی ماژولار خواهد بود.

به نظر می رسد که تلفن همراه ماژولار آلکاتل از قاب پشتی قابل تعویض بهره می برد که به هنگام تعویض آن، قابلیت های جدیدی به گجت افزوده می شود. همچنین در گزارش مذکور اشاره شده که آلکاتل موبایل ماژولار خود را به یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش دوگانه مجهز کرده است.

گفتنی است طبق اطلاعات منتسب به گجت مورد اشاره، قدرت پردازش آن از یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک تأمین می شود.

در تصویری منتشر شده قاب پشتی را مشاهده می کنید که دارای تعداد زیادی LED است. بنابر گزارش، این LED ها افکتی «پالس» مانند را به هنگام پخش موسیقی ارائه می کنند که شبیه به اسپیکرهای سری پالس JBL است.

بر اساس منبع خبری مذکور، قیمت پیشنهاد شده برای مدل ماژولار آلکاتل 350 دلار بوده که با توجه به آن می توان انتظار یک تلفن همراه میان رده را داشت. در این صورت محصول اشاره شده مناسب افرادی خواهد بود که به دنبال قابلیت ماژولار با قیمتی مقرون به صرفه هستند.

لازم به ذکر است در حال حاضر از 4 تلفن همراه دیگر آلکاتل اطلاعاتی در دسترس نیست. در منبع خبری تنها به معرفی پنج مدل اشاره شده در حالی که ممکن است پنج مدل مختلف از یک تلفن همراه باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی