ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز تصویر واقعی گلکسی s8 سامسونگ
تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی منتسب به گلکسی S8؛ رزلوشن صفحه نمایش نامتعارف و تصویر مطبوعاتی

روز گذشته اولین تصویر از گلکسی S8 در فضای وب منتشر شد و بر اساس آن تلفن همراه مذکور مطابق با شایعات پیشین در قسمت جلو از طراحی متفاوتی نسبت به محصولات گذشته سامسونگ برخوردار ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۴

روز گذشته اولین تصویر از گلکسی S8 در فضای وب منتشر شد و بر اساس آن تلفن همراه مذکور مطابق با شایعات پیشین در قسمت جلو از طراحی متفاوتی نسبت به محصولات گذشته سامسونگ برخوردار خواهد بود.

تمام نمای جلوی پرچمدار جدید سامسونگ را تقریباً صفحه نمایش پوشانده و حالا خبر می رسد که این نمایشگر رزلوشن عجیبی نیز دارد.

همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو خواندید پرچمدار ال جی G6 از رزلوشن +QHD و نسبت تصویر نامتعارف 18:9 برخوردار است. هم اکنون یک منبع خبری از چین گزارش می دهد که نمایشگر گلکسی S8 نیز دارای رزلوشن عجیب 2960 در 1440 پیکسل بوده که نسبت تصویر 18.5:9 را به همراه می آورد.

لازم به ذکر است در گوشه دیگری از خبرها هم رندرهایی منتسب به عکس های مراسم رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده که بسیار نزدیک به تصاویر درز یافته روز گذشته است. با مقایسه رندرها و تصاویر منتشر شده می توان مشاهده کرد که نسبت ماژول دوربین با سنسور تشخیص اثر انگشت بسیار شبیه به تصاویر واقعی گلکسی S8 است که می تواند نشان دهنده صحت تصاویر باشد.

اما از طرف دیگر نمای جلویی موبایل مورد بحث در تصویر منتسب به عکس های مطبوعاتی با آنچه که قبلاً به گلس این موبایل نسبت داده شده بود، متفاوت بوده که نشان دهنده غیر واقعی بودن یکی از آنهاست.

به هر حال برای پی بردن به صحت تصاویر مذکور یا غیر واقعی بودن آنها می بایست تا 29 مارس (9 فروردین 96) و رونمایی رسمی سامسونگ از پرچمدار جدیدش منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

    هوآوی اثر انگشت رو آورده جلو .

    سامسونگ خصه متفاوت باشه گفته منم حسگر رو میبرم پشت .???

  • ROYA?
    ROYA? | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    رم 4 گیگ تکراری نیست یکم اخه تو c9 pro از ۶ گیگ رم استفاده شده

  • masoud zahediAn
    masoud zahediAn | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    واقعا گوشیه زیبایه اما حسگر اثر انگشتش اگه واقعا این شکلی باشه تو آفسایده!

  • فرزاد
    فرزاد | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    اونايي كه ميگفتن تبعيض شده و چپ دستا اينطورين نم اونطورين.عزيز دلم گوشي رو دست بگيري ميبيني حسگر اثر انگشت افتاده سمت چپ.پس برا راست دستا خوب نيست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی