ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برند Gear Fit Pro ثبت شد؛ دستبند ورزشی حرفه ای سامسونگ در راه است؟

سامسونگ علاوه بر موبایل های متعددی که هر ساله به بازار عرضه می کند، در حوزه گجت های پوشیدنی نیز فعالیت قابل توجهی دارد، از جمله دستبندهای ورزشی پایش سلامت همچون Gear Fit 2 و ساعت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

سامسونگ علاوه بر موبایل های متعددی که هر ساله به بازار عرضه می کند، در حوزه گجت های پوشیدنی نیز فعالیت قابل توجهی دارد، از جمله دستبندهای ورزشی پایش سلامت همچون Gear Fit 2 و ساعت های هوشمندی مانند Gear S2 و Gear S3 که به حسگرهای مختلف مجهز هستند.

این کمپانی به تازگی مارک تجاری جدیدی را به نام Gear Fit Pro به ثبت رسانده که با توجه به نام آن، می توان حدس زد کره ای ها در حال تدارک دستبند ورزشی جدیدی با قابلیت های پیشرفته پایش سلامت و فعالیت های جسمانی هستند.

احتمال دارد که این برند جدید به پلتفرم سلامتی Simband سامسونگ ارتباط داشته باشد، نوعی سامانه پایش سلامت مبتنی بر کلاود که سه سال قبل توسط این کمپانی معرفی شد. کره ای ها در جریان معرفی پلتفرم مورد بحث از دیوایس پوشیدنی پایه ای به نام Simband رونمایی کردند که تولیدکنندگان مختلف با استفاده از آن می توانستند گجت های اختصاصی خود را توسعه دهند.

در دیوایس Simband حسگرهای مختلفی تعبیه شده بود که داده هایی همچون سطح اکسیژن خون، دمای بدن، سرعت ضربان قلب و غیره را جمع آوری کرده و به سرورهای ابری منتقل می نمودند.

لازم به ذکر است این مارک تجاری در سازمان مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رسیده و هنوز مشخص نیست چه ویژگی هایی را به همراه دارد، بنابراین نمی دانیم چه قابلیت های حرفه ای در این دستبند Pro تعبیه شده که آن را نسبت به Gear Fit 2 متمایز می سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی