ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه TD-LTE مبین نت در چهار شهر به بهره برداری رسید

محمود واعظی در مراسم بهره برداری از مرکز داده و شبکه اینترنت پرسرعت ثابت نسل چهار (TD-LTE) مبین نت که به طور همزمان در 4 شهر تهران، کرج، مشهد و کیش راه اندازی شد، اعلام ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

محمود واعظی در مراسم بهره برداری از مرکز داده و شبکه اینترنت پرسرعت ثابت نسل چهار (TD-LTE) مبین نت که به طور همزمان در 4 شهر تهران، کرج، مشهد و کیش راه اندازی شد، اعلام کرد وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای لغو انحصار موجود در حوزه اینترنت به کار بسته است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اقدامات زیرساختی، رگولاتوری و ایجاد شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت:

بازار ICT ایران در ابتدای دولت کنونی بالغ بر 18 هزار میلیارد تومان بود، اما اکنون به 40 هزار میلیارد تومان رسیده که تا پایان برنامه ششم توسعه باید به 120 هزار میلیارد تومان افزایش یابد تا به سهم یک درصدی در بازار ICT جهانی برسیم.

وی با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در راستای انحصارزدایی، اعلام کرد در حال حاضر موبایل نسل سوم و چهارم در اختیار تمام اپراتورها قرار دارد و بیش از 750 شهر در کشور از اینترنت نسل 3 و بیش از 300 شهر از نسل چهارم بهره می گیرند.

واعظی خاطرنشان ساخت طبق زمان بندی ها، امروز چهار شهر به فناوری TD-LTE مجهز شدند و تا پایان سال نیز تعداد شهرهای مجهز به این فناوری به رقم 11 خواهد رسید. همچنین در حال حاضر حدود 1.5 میلیون کاربر از شبکه نسل چهارم بهره می گیرند که تا پایان سال 99 به 5 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

وزیر ارتباطات همچنین با اشاره به کمرنگ بودن بحث دیتاسنتر در بخش خصوصی، اعلام کرد اگر تمام فعالیت های ما ابری شود، تحول جدیدی ایجاد خواهد شد، اما هنوز در این موضوع عقب هستیم.

گفتنیست شبکه TD-LTE شرکت مبین نت می تواند سرعت بین 4 الی 40 مگابیت بر ثانیه را به کاربران ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • MOHSEN M
    MOHSEN M | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    من از TD-LTE ایرانسل استفاده کردم واقعا افتضاحه ، قطعی زیاد ، نوسان سرعت خیلی بالا ، Ping خیلی بالا و سرعتشم از 7 و 8 رو اسپید تست بالاتر نمیره ولی از مبین نت انتظار همچین سرویسی نداشتم چون وایمکسشم استفاده کردم ولی TD-LTE مبین نت واقعا عالیه سرعت ثابت بین 30 تا 40 با Ping زیر 20 واقعا عالی . پیشنهاد میکنم حتما شما هم استفاده کنید

  • hooman jamshidi
    hooman jamshidi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

    ایرانسلم TD-Lte داره، واسه هفت پشت آدم کافیه، اونم میگه تا 120 مگ اونوقت 8 مگ به زووور میده!!!!!!!!!

  • fereshteh nikpoor
    fereshteh nikpoor | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

    TDLTE مبین نت واقعا عالیییییییه ، 40 مگ سرعت ، قیمت مناسب ، خودمم باورم نمیشه یه همچین سرویسی دارم ، اصلا قابل مقایسه با هیچ اینترنت دیگه ای نیست ، من به همه پیشنهاد می کنم TDLTE مبین نت رو تجربه کنن ? ? ?

  • ako faraji
    ako faraji | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

    من LTE مبین نت رو گرفتم
    از وایمکسش خیلی خلیلی بهتره
    به طور میانگین سرعت 30 مگ رو دانلود دارم.
    قیمتشم بد نیست، 100 گیگ میده 70 تومن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی