ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانشگاه صنعتی دلفت هلند، پیروز فاز نخست آزمایش عملیاتی هایپرلوپ

مرحله نخست آزمایش عملیاتی پروژه هایپرلوپ ایلان ماسک بالاخره انجام شد و برندگان این دوره نیز مشخص گردیدند. همانند فاز طراحی، سه مرکز آموزش تخصصی مختلف در این رقابت شرکت داده شده اند که «دانشگاه تکنولوژی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

مرحله نخست آزمایش عملیاتی پروژه هایپرلوپ ایلان ماسک بالاخره انجام شد و برندگان این دوره نیز مشخص گردیدند.

همانند فاز طراحی، سه مرکز آموزش تخصصی مختلف در این رقابت شرکت داده شده اند که «دانشگاه تکنولوژی دلفت هلند»، «دانشگاه صنعتی مونیخ» و «دانشگاه تکنولوژی ماساچوست» به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

اگر چه این سه موسسه تحقیقاتی از سال 2015 مشغول رقابت با یکدیگر در فازهای مختلف هستند، این نخستین آزمایش واقعی «1.6 کیلومتری» اسپیس اکس و پروژه هایپرلوپ به شمار می رود.

گفتنی است در ابتدا ایلان ماسک 30 شرکت کننده مختلف را برای حضور در رقابت مورد بحث برگزید، اما تنها سه گروه شرایط کافی برای حضور در مسابقات نهایی را داشتند.

دانشگاه تکنولوژی ماساچوست MIT سال گذشته در رقابت طراحی هایپرلوپ پیروز شد و دانشگاه دلفت هم اخیراً برنده جایزه بهترین نوآوری مسابقات گردید و حالا رتبه نخست آزمایش عملیاتی را کسب کرده است.

ناگفته نماند که فاز نهایی این رقابت ها در تاریخ نامعلومی در فصل تابستان سال آتی برگزار خواهد شد و تیم هایی که در دوره های قبلی رد شدند، می توانند با ارائه تغییرات و بهبود عملکرد خود یک بار دیگر شانس حضور در پروژه اسپیس اکس را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

    دلفت بهترین دانشگاه رشته های STEM هلنده تو بعضی رشته ها مثل معماری هم جز 10دانشگاه برتر دنیاست. خیلی افتخاره بزرگیه برای دلفت

مطالب پیشنهادی