ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیت بیت و رؤیای ساخت ساعت هوشمندی که متفاوت است

همانطور که روز گذشته در دیجیاتو خواندید، قوت گرفتن مشکلات مالی کمپانی تولید کننده ابزارهای پوشیدنی Fitbit سبب شد تا شایعاتی پیرامون اخراج تعدادی از کارمندان این شرکت شنیده شود. حال امروز مدیر فیت بیت مهر ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

همانطور که روز گذشته در دیجیاتو خواندید، قوت گرفتن مشکلات مالی کمپانی تولید کننده ابزارهای پوشیدنی Fitbit سبب شد تا شایعاتی پیرامون اخراج تعدادی از کارمندان این شرکت شنیده شود. حال امروز مدیر فیت بیت مهر تأییدی بر گزارش های مذکور زد و از برنامه های آینده خود سخن گفت.

در گزارش مالی سه ماهه انتهایی 2016 کمپانی فیت بیت به «کاهش هزینه ها با هدف ارتقای راندمان و افزایش کارایی» سخن گفته شده و همچنین به برکنار کردن 110 کارمند (6 درصد از کل کارکنان) خود در جهت «تلاش برای سازماندهی مجدد» اشاره کرده است.

گفتنی است «جیمز پارک» مدیر عامل و مؤسس Fitbit عنوان کرد:

معتقدیم که محصولات ما هم اکنون در جایگاه منحصر بفردی قرار گرفته که خریداران برای انتخاب ساعت هوشمند به دنبال آن می گردند؛ دستگاه هایی شیک با طراحی مناسب که کارایی همه جانبه را با تمرکز روی سلامتی و تناسب اندام ارائه می دهد.

بر اساس گفته های «پارک» در گزارش مالی مورد اشاره، Fitbit در نظر دارد تا حضور خود در بازار ساعت های هوشمند را گسترش دهد. پیش از این نیز مدیر عامل فیت بیت در نمایشگاه CES تأکید کرده بود که با در اختیار گرفتن کمپانی Pebble، قصد دارند فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی خود با عنوان «Fitbit App Store» را توسعه دهند.

لازم به ذکر است ورود Fitbit به حوزه ساعت های هوشمند در حالی صورت می گیرد که در اواخر سال 2016 شاهد اوضاع نه چندان مناسب این محصولات در بازار ابزارهای پوشیدنی بوده ایم تا جایی که برخی از کمپانی های با اصالت نیز خط تولید ساعت های خود را متوقف کرده اند.

مسئولان شرکت فیت بیت امیدوار هستند تا در سال 2017 و همراه با کاهش تعداد رقبای تولید کننده ساعت های هوشمند و گجت های پوشیدنی، فضای بیشتری برای موفقیت و ارتقا به وجود آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی