ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر نسخه آزمایشی ال جی G6 فاش شد؛ دوربین دوگانه و حاشیه بسیار اندک

پس از آنکه در روزهای اخیر شاهد انتشار رندرهایی از پرچمدار جدید ال جی بودیم، در نهایت امروز اولین تصاویر واقعی از نسخه پروتوتایپ یا آزمایشی آن فضای وب را در بر گرفت. عکس های ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

پس از آنکه در روزهای اخیر شاهد انتشار رندرهایی از پرچمدار جدید ال جی بودیم، در نهایت امروز اولین تصاویر واقعی از نسخه پروتوتایپ یا آزمایشی آن فضای وب را در بر گرفت. عکس های فاش شده با رندرهای مورد اشاره همخوانی داشته اما از آنجایی که کماکان در مراحل تست و بررسی است، ظاهر نهایی آن را به نمایش نمی گذارند.

در نمای جلویی ال جی G6 شاهد یک صفحه نمایش با حاشیه های بسیار اندک هستیم که البته در لبه هایش خمی وجود ندارد. می بایست گفت که ال جی به جای طراحی های «تمام نمایشگر» با لبه های دارای انحنا و یا موبایل های بدون حاشیه مانند می میکس شیائومی تصمیم گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه را در یک اندازه بهینه حفظ کرده و به سراغ طراحی ظریفانه ای برود که شاید در نگه اول برجسته به نظر نرسد.

در نمای پشت دستگاه نیز کابل های متفاوتی از آن بیرون آمده و همچنین یک سوراخ نا معلوم و بد فرم نیز در آن وجود دارد. پوشش پلاستیکی پشت نسخه آزمایشی G6 هم انتظار می رود در نسخه نهایی با فلز جایگزین شود.

گفتنی است المان های دوربین دوگانه، فلش LED دوگانه و سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت تلفن همراه مذکور کاملاً واضح و مشخص هستند.

در تصویر سوم نیز شاسی فلزی دارای پخ و سوراخ های موجود روی آن برای اسپیکر مونو و پورت USB-C خودنمایی می کنند.

لازم به ذکر است انتظار می رود ال جی G6 در تاریخ 8 اسفند در نمایشگاه MWC 2017 در باسلونا رونمایی شود و احتمالاً در هفته های آتی تصاویر بیشتری از آن مشاهده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    کاش صفحش رو خمیده میزد شاید مثل هواوی تصمیم بگیره یک مدل پرو با صفحه خمیده بزنه

  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    دوربین دوگانه نخواستیم الجی جان
    چون چندان کاربردی نیست طراحیو برگردان به جی 2 ,جی 3 دکمه های کم و زیادو بزار پشت دستگاه از اصالت خودت فاصله گرفتی عزیزم

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

      درسته که G2 طراحیش خوب بود اما دیگه دورانش گذشته و تحولات فناوری اونو به G5 رسونده. نوع طراحی ماژولار G5 باعث شد کلیدها دوباره به کناره ها انتقال پیدا کنن. قرار نیست یه طرح و ابتکاری که ایجاد میشه همیشه بمونه. اگر این طور بود هیچ وقت چیز جدیدی تولید نمیشد. مثلا اگه قرار بود همیشه کلیدها کناره گوشی باشن دیگه G2 ال جی تولید نمیشد. طراحی ماژولار دلیل انتقال کلیدها به کنار بود. با وجود ماژول های بزرگ دوربین دوتایی در پشت و حسگر اثر انگشت دیگه جایی برای کلیدهای پشت نمیموند. ال جی در واقع یک فناوری نوبین و مبتکرانه رو فدای یه فناوری قدیمی کرد. البته انتقال کلیدها به پشت چندان قدیمی نبود اما نسبت به طراحی ماژولار و بدعت گذاری در زمینه تلفن هوشمند هم نقطه عطف بزرگی به حساب میومد و هم ارزشش رو داشت. به هر حال به نظر G5 با وجود انتقال کلیدها به کناره کاربردی تر هستش چون میشه با ماژول های متنوع و پرداخت هزینه کم امکانات تلفن هوشمند رو اضافه کرد. در جی 6 هم باید منتظر شگفتی های زیادی باشیم. از هر نظر چه نرم افزار چه سخت افزار. ال جی داره کم کم به بلوغ میرسه در زمینه تلفن های هوشمند.

  • bagher
    bagher | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    چه قدر زشته جلو گوشی که این بقیه الجی هاست پس نقطه قوت و ضعف حساب نمیشه پشت گوشیم از جی 5 بهتر شده ولی باز زشته و بد قیافه .متاسفم برا الجی

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

      نمیخواد متاسف باشی
      نخر ???

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

      هر کس یه نظری در مورد طراحی داره و ولی بیشتریا خوششون اومده. تک و توک دوست نداشتن. و مذاقشون خوش نیومده. اما در هر صورت ال جی جی 6 در بازارهای پیشرفته و در حال توسعه با استقبال رو به رو میشه. و در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدیمی تر فروش بیشتری خواهد داشت، چون هم طراحیش خیلی خیلی بهتر شده هم بهترین و متفاوت ترین و جذاب ترین و پیشرفته ترین امکانات مدرن روز رو داره و دل خیلی ها رو به دست میاره..

  • lowren-zo azn
    lowren-zo azn | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    اخ اخ از دست این الجی ... باز رفت از g2 کپی زد .. یک دنیا نوآوری بعد از ۴ سال

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی