ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: فروش اپل واچ به بالاترین حد تاریخش رسیده است

کوپرتینویی ها معمولاً آمار دقیق فروش و درآمدزایی اپل واچ را به همان نحوی که در مورد آیفون سخن گفته می شود، اطلاع رسانی نمی کنند؛ اما بر اساس صحبت های تیم کوک مدیرعامل اپل، ساعت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

کوپرتینویی ها معمولاً آمار دقیق فروش و درآمدزایی اپل واچ را به همان نحوی که در مورد آیفون سخن گفته می شود، اطلاع رسانی نمی کنند؛ اما بر اساس صحبت های تیم کوک مدیرعامل اپل، ساعت هوشمند این کمپانی طی سه ماه پایانی سال 2016 رکورد فروش تاریخش را شکسته است.

کوک اذعان کرده میزان تقاضای اپل واچ در حین تعطیلات کریسمس به قدری بالا بوده که تامین قطعات و تولید به مقدار کافی را دچار مشکل کرده است. او مدعی است که اپل نگرانی هایی در مقابل پاسخگویی به نیاز بازار برای تهیه ساعت هوشمندشان دارد.

در عین حالی که کوک به آمار فروش دقیق اپل واچ اشاره ای نداشته، میزان استقبال از «سایر» محصولات را نیز اعلام نموده و از افول 8 درصدی فروش در قیاس با سال گذشته حکایت کرده است.

بدیهی است که سایر محصولات دیوایس هایی مانند اپل TV، آیپاد، ایرپاد، گجت های Beats و لوازم جانبی اپل را شامل می شود که 4.02 میلیارد دلار درآمد را به جیب کوپرتینویی ها واریز کرده است.

گفتنی است شرکت مورد بحث در مجموع 78.4 میلیارد دلار درآمد داشته که حدود 17.8 میلیارد دلار از آن سود خالص به شمار رفته و در بازه زمانی مذکور 78 میلیون دستگاه آیفون فروخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی