ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری رویداد سامسونگ در MWC 2017 مشخص شد؛ Tab S3 در راه است

همانگونه که اطلاع دارید موبایل مورد انتظار گلکسی S8 در کنگره جهانی موبایل ماه آینده حضور نخواهد داشت، اما نه به این معنا که سامسونگ کلاً از حضور در این مراسم بین المللی صرف نظر کرده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

همانگونه که اطلاع دارید موبایل مورد انتظار گلکسی S8 در کنگره جهانی موبایل ماه آینده حضور نخواهد داشت، اما نه به این معنا که سامسونگ کلاً از حضور در این مراسم بین المللی صرف نظر کرده است.

تابستان امسال همه منتظر معرفی نسل جدیدی از تلبت های سری Tab S سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA بودند، اما این اتفاق نیافتاد.

کره ای ها که گرفتار قضایای نوت 7 شده بودند می دانستند که اگر در این برهه زمانی Tab S3 روانه بازار شود، تحت شعاع حواشی فبلت پرچمدارشان قرار خواهد گرفت، در سکوت خبری معرفی و عرضه محصول جدیدشان را به آینده موکول کردند.

حال بعد از آنکه مشخصات سخت افزاری و تاییدیه بلوتوث و وای-فای افشا شده ی Tab S3 را طی روزهای اخیر از نظر گذراندیم، سامسونگ با انتشار رسمی تیزر MWC 2017 معرفی تبلت جدیدش را تایید کرد.

گفتنی است اطلاعات پیشین نشان می دهد صفحه نمایش 9.6 اینچی گلکسی Tab S3 از رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل برخوردار بوده که در واقع بیانگر نسبت تصویر 4:3 است.

به علاوه گجت مورد بحث احتمالاً به چیپست اسنپدراگون 820 و حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت بدنه و همچنین دوربینی 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه تصویری مجهز خواهد بود.

ناگفته نماند که تیزر فوق تاریخ «هشتم اسفند ماه» را به عنوان زمان رسمی برگزاری رویداد اختصاصی سامسونگ نشان می دهد تا کره ای ها نیز به جمع هوآوی، ال جی، نوکیا و لنوو برای معرفی محصولاتشان در یک روز اضافه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amirhossein jamali
    amirhossein jamali | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    انفجارها در راهند.

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

      الان خیلی به خودت فشار اوردی این جمله‌رو نوشتی؟

مطالب پیشنهادی