ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محتوای ویدیویی در فیسبوک مثل تلویزیون سنتی و نت فلیکس نخواهد بود

اوایل این هفته بود که در مورد تمرکز بیشتر فیسبوک روی محتوای ویدیویی شنیدیم و رسانه ها، این شبکه اجتماعی را تلویزیون بعدی خطاب کردند. گفته شده بود که فیسبوک می خواهد با ارائه فناوری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

اوایل این هفته بود که در مورد تمرکز بیشتر فیسبوک روی محتوای ویدیویی شنیدیم و رسانه ها، این شبکه اجتماعی را تلویزیون بعدی خطاب کردند. گفته شده بود که فیسبوک می خواهد با ارائه فناوری های جدیدی، روی دست نت فلیکس و تلویزیون های سنتی بلند شود اما این گزارش امروز رد شد.

در جلسه امروز زاکربرگ با سهامداران، مدیران فیسبوک از اینکه بخواهند نقش تلویزیون را برای مخاطبان خود بازی کنند سر باز زدند و گفتند اگرچه روال جدید، فیسبوک را به مرحله ای تازه می برد اما آن ها به هیچ وجه قصد ندارند با نت فلیکس یا تلوزیون های سنتی رقابت کنند و به آن حوزه قدم بگذارند.

هدف زاکربرگ و شرکت اش عمدتا کاربرانی هستند که از طریق موبایل و با نمایشگرهای کوچک در حال تماشای ویدیو هستند و هزینه اینترنت موبایل را هم می پردازند. بنابراین مدل محتوای ویدیویی که زاکربرگ در نظر دارد اصلا ارتباطی با نمایش برنامه های سرگرم کننده تلویزیونی نخواهد داشت.

مدیر امور مالی این شرکت، دیوید ونر نیز پا را فراتر گذاشت و گفت کاری که آن ها می خواهند بکنند هدف و منظور کاملا متفاوتی نسبت به نت فلیکس خواهد داشت و با اکوسیستمی متفاوت سر و کار دارد.

با این حال، جاه طلبی های زاکربرگ تمامی ندارند و بعید نیست چند سال دیگر شرکتی که وی پایه گذاشت، نخواهد در چنین حوزه پر طرفداری هم وارد شده و رقابت را به سطح جدیدی برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی