ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری گلکسی S8 سامسونگ
تکنولوژی

احتمالاً باتری گلکسی S8 در ژاپن به تولید برسد

مطابق گزارشی که کمپانی سامسونگ در خصوص دلایل بروز مشکل گلکسی نوت 7 منتشر کرده، به نظر می رسد هر دو شرکت طرف قرارداد سامسونگ برای تولید باتری دچار مشکلاتی در چرخه تولید بوده اند که منجر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۲۰

مطابق گزارشی که کمپانی سامسونگ در خصوص دلایل بروز مشکل گلکسی نوت 7 منتشر کرده، به نظر می رسد هر دو شرکت طرف قرارداد سامسونگ برای تولید باتری دچار مشکلاتی در چرخه تولید بوده اند که منجر به آتش گرفتن فبلت های شرکت کره ای شده است. همین مسئله باعث شده تا سامسونگ به سراغ یک تولید کننده جدید ژاپنی برود.

شایعات جدید حاکی از آن است که مقامات ارشد غول کره ای برای تامین باتری موبایل پرچمدار تازه خود به فکر عقد قرارداد با شرکت ژاپنی «Murata Manufacturing» افتاده اند. لازم به ذکر است که این شرکت یکی از منابع اصلی تامین باتری آیفون های اپل در چند سال اخیر بوده است.

شنیده شده سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 را با باتری بزرگتری نسبت به S7 روانه بازار سازد. به این ترتیب نسخه معمولی این موبایل از باتری ۳۲۵۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه «پلاس» از باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند خواهد بود.

علاوه بر همه این ها، شرکت کره ای با تعریف یک پروسه کنترل کیفیت سختگیرانه قصد دارد به هر ترتیب احتمال تکرار بحران گلکسی نوت 7 را به صفر برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

    اون دوستمون کجاست که مدام از کره ای ها چه سامسونگ چه هیوندای طرفداری میکنه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی