ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی On7 Pro سامسونگ
تکنولوژی

انتشار بنچمارک موبایلی میان رده از سامسونگ با پردازنده ۸ هسته ای

به تازگی نتیجه تست یک موبایل میان رده تازه از سامسونگ با شماره مدل «SM-G615F» در پایگاه داده بنچمارک «GFXBench» رویت شده که احتمال می رود متعلق به نسخه ۲۰۱۷ موبایل «On7 Pro» این شرکت باشد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

به تازگی نتیجه تست یک موبایل میان رده تازه از سامسونگ با شماره مدل «SM-G615F» در پایگاه داده بنچمارک «GFXBench» رویت شده که احتمال می رود متعلق به نسخه ۲۰۱۷ موبایل «On7 Pro» این شرکت باشد.

بر اساس جدول مشخصات منتشر شده، این تلفن هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی و چیپ مجتمع هلیو P20 است. این چیپست در قلب خود میزبان هشت هسته «Cortex-A53» با کلاک ۲.۳ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی «Mali-T880MP2 MP2» خواهد بود.

رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگاباتی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های سخت افزاری این موبایل هوشمند است. در جدول منتشر شده اشاره ای به ظرفیت باتری این دستگاه نشده، اما به طور قطع نمایشگر تمام اچ دی ۵.۷ اینچی و پردازنده هشت هسته ای نیازمند یک باتری توانمند خواهند بود.

گرچه هنوز در خصوص نام قطعی تلفن هوشمند مورد بحث اطلاعی در دست نیست، اما شباهت زیاد شماره مدل آن با شماره مدل گلکسی On7 Pro سال قبل (SM-G600F) احتمال مواجه بودن با نسخه به روز شده این موبایل را تقویت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • H@med
    H@med | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

    این همه گوشی.اخه چرا؟؟

مطالب پیشنهادی