ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Disko Ultimate؛ حذف کننده فایل های حجیم و تکراری از ویندوز

فایل های حجیم در حافظه به خودی خود مشکل ساز نیستند، اما وقتی فضا را برای اجرای اپلیکیشن ها تنگ می کنند باید برایشان چاره ای اندیشید. خوشبختانه برای مدیریت حافظه در پلتفرم ویندوز  هیچ کم و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

فایل های حجیم در حافظه به خودی خود مشکل ساز نیستند، اما وقتی فضا را برای اجرای اپلیکیشن ها تنگ می کنند باید برایشان چاره ای اندیشید. خوشبختانه برای مدیریت حافظه در پلتفرم ویندوز  هیچ کم و کسری ندارید.

نرم افزارهای مدیریت حافظه در ویندوز دو دسته اند: آن هایی که با اسکن عمیق به حساب کش و فایل های نهان می رسند و مواردی که با اسکن سریع عکس و ویدیو و آهنگ های حجیم را پیدا می کنند. اگر اسکن عمیق سیستم را ضروری نمی بینید و فکر می کنید که پاک کردن یک سری عکس و ویدیو هم برایتان مشکل گشاست، امروز Disko Ultimate را به شما معرفی می کنیم.

این اپلیکیشن ویندوز 10 با سرعتی بسیار عالی درایوها و پوشه را برای یافتن فایل های حجیم اسکن می کند. این فایل ها می توانند عکس، ویدیو و موسیقی باشند که البته به غیر از حجم زیاد تکراری بودنشان هم معیاری است که Disko Ultimate آن ها را در نتایجش به نمایش در می آورد.

اپلیکیشن به طور پیش فرض اسکن را از درایو ویندوز شروع می کند، ولی می توانید با گزینه Add Folder پوشه های دیگر را هم در دستور کار قرار بدهید. خوشبختانه سرعت اسکن بالاست و نتایج هم نسبتا دقیق هستند.

با این حال نقطه ضعف اپلیکیشن اینجاست که نمی توانید یک درایو کامل را با آن اسکن کنید. فرآیند اسکن Disko Ultimate به شکل پوشه ای است که طبیعتا باعث شده تا انتخاب و اسکن آن ها پروسه بسیار زمان بری باشد.

البته از آن جایی که همه پوشه ها حاوی فایل های سنگین نیستند شاید بهتر باشد که اسکن را فقط به پوشه های حجیم محدود کنید. بعد از هر اسکن فایل ها به ترتیب حجم و در نمودارهای زیبای رنگی ردیف می شوند تا برای مدیریت آن ها تصمیم بگیرید.

در مجموع Disko Ultimate اگر چه اپلیکیشن کاملی نیست، اما سرعت بالای اسکن از آن ابزار خوبی ساخته که می تواند به حافظه شلوغ و پر از فایل رایانه تان سر و سامان بدهد. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از ویندوز استور دریافت کنید.

Disko Ultimate

Disko Ultimate

سازنده: Avanquest Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز 10 حجم: 17.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi ghaemi
    mahdi ghaemi | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

    جالب بود...
    www.gorgandl.com
    www.scriptbaran.com

مطالب پیشنهادی