ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ربات «قیمت خودرو»؛ راهی برای دریافت روزانه قیمت خودروهای داخلی و خارجی

امروزه با نوسانات قیمت بازار خودرو خریداران نیز دچار سردرگمی شده اند. به همین منظور وجود یک منبع مطمئن برای دست یابی به قیمت روزانه ی خودروهای داخلی و خارجی می تواند از اهمیت بالایی ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

امروزه با نوسانات قیمت بازار خودرو خریداران نیز دچار سردرگمی شده اند. به همین منظور وجود یک منبع مطمئن برای دست یابی به قیمت روزانه ی خودروهای داخلی و خارجی می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. «قیمت روز خودروها» یک ربات هوشمند برای دریافت آخرین تغییرات قیمت و آپشن های روز خودروهای داخلی و خارجی است.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات gheymatkhodro_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ gheymatkhodro_bot رباتی است که می توانید از طریق آن به قیمت روزانه ی خودروهای داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی gheymatkhodro_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. پس از آن کافیست از طریق منوی طراحی شده شرکت سازنده و نام خودرو را برای gheymatkhodro_bot ارسال نمایید.

ربات مذکور در کسری از ثانیه قیمت روز خودروی درخواستی را برای شما ارسال می کند. این اطلاعات شامل قیمت کف و سقف خودرو است که معمولاً مربوط به قیمت نمایندگی و ازاد آن می شود. به عنوان آزمایش، قیمت خودروی داخلی تیبا 2 محصول کمپانی سایپا را از آن درخواست کردیم و ربات قیمت روز خودرو در کسری از ثانیه اطلاعات مورد نیاز را برای ما ارسال کرد.

علاوه بر این از طریق این ربات قادر هستید آپشن خودورهای مختلف و آخرین تغییرات آن ها را از طریق لینکی که ربات برای شما ارسال می کند، مشاهده کنید. اگر انتقاد و یا پیشنهاد خاصی نیز دارید که موجب پیشرفت سطح کیفی این ربات می شود، می توانید از طریق قسمت تماس با ما نظرات خود را ثبت نمایید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahdi ghaemi
    mahdi ghaemi | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

    جالب بود...
    www.gorgandl.com
    www.scriptbaran.com

  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

    کاش سایتی باشه برا قیمت پلاک اروندی ها

مطالب پیشنهادی