ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Snap عرضه اولیه سهام خود را آغاز می کند

Snap Inc، کمپانی مادر اسنپچت اخیراً به صورت رسمی مستندات مربوط به عرضه اولیه سهام خود را تهیه نموده و اطلاعاتی درباره سرویس پیام رسان محبوب خود منتشر کرده است. اگرچه اسنپ برخی از شروط ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

Snap Inc، کمپانی مادر اسنپچت اخیراً به صورت رسمی مستندات مربوط به عرضه اولیه سهام خود را تهیه نموده و اطلاعاتی درباره سرویس پیام رسان محبوب خود منتشر کرده است. اگرچه اسنپ برخی از شروط خود را در مستندات قرار نداده، اما وال استریت ژورنال ارزش کمپانی را رقمی بالغ بر 20 الی 25 میلیارد دلار پیش بینی می کند.

در این صورت، اسنپ بزرگترین عرضه اولیه سهام بعد از ورود علی بابا به بازار در سال 2014 را تجربه خواهد کرد و ارزشی به مراتب بیشتر از پیشنهاد 3 میلیارد دلاری فیسبوک در سال 2013 برای خرید آن، می یابد.

اسنپ در فرم S-1 خود، اشاراتی به برخی از رشدهای چشمگیرش طی سال گذشته میلادی داشته است. به گفته این کمپانی، به صورت میانگین، 158 کاربر روزانه از اسنپچت استفاده می کنند و بیش از 2.5 میلیون اسنپ در هر روز ساخته می شود. اسنپ توانسته در سال 2016، به رکورد درآمد 404.5 میلیون دلاری دست یابد که تا شش برابر از درآمد 58.7 میلیون دلاری آن در سال 2015 بیشتر است.

نکته جالب توجه در مستندات اسنپ، ابراز آگاهی این کمپانی از رابط کاربری نه چندان مناسب اپلیکیشن پرچمدار خود است، اما کمپانی مورد اشاره اعتقاد دارد که حتی چنین مشکلی سبب نشده تا کاربران از استفاده از اسنپ چت رویگردان شوند.

اسنپ در بخشی دیگر از فرم S-1، بر لزوم «بی طرفی شبکه» تاکید ورزیده و گفته که تمایلی برای اولویت بندی اطلاعات، بسته به شبکه های مختلف ندارد؛ قانونی که در حال حاضر ممکن است از سوی رگولاتوری FCC و زیر سایه دولت دونالد ترامپ، با تغییراتی مواجه گردد. کمپانی اسنپ می گوید در صورت اعمال تغییرات اساسی در این قانون و فراهم آوردن امکان اولویت بنده دسترسی به ترافیک یا اپلیکیشن هایی خاص در اروپا و آمریکا، «آسیبی جدی» به تجارتش وارد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

    اپل داداچ زود باش

مطالب پیشنهادی