ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از نسخه ساده تر Windows 10 مایکروسافت

هفته گذشته بود که خبر دادیم مایکروسافت احتمالاً نسخه ساده تری از ویندوز 10 را برای حضور در بازار دیوایس های سبک و آموزشی و به خصوص رقابت با کروم بوک های گوگل در دست ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

هفته گذشته بود که خبر دادیم مایکروسافت احتمالاً نسخه ساده تری از ویندوز 10 را برای حضور در بازار دیوایس های سبک و آموزشی و به خصوص رقابت با کروم بوک های گوگل در دست توسعه دارد.

حالا وب سایت Windows Blog Italia تصاویری از محیط کاربری این سیستم عامل احتمالی را منتشر کرده که برخلاف انتظارات شمایل نه چندان متفاوت آن با نسخه اصلی ویندوز 10 را نمایش می دهد.

با نگاهی به اسکرین شات های ویندوز 10 کلاود که به نظر از روی نسخه اینسایدر توسعه دهندگان برداشته شده به سادگی درخواهید یافت که مایکروسافت تلاش داشته تجربه ظاهری سیستم عاملش با نسخه استاندارد فرق نداشته باشد.

گفتنی است طبق شنیده های پیشین این سیستم عامل برخلاف نامش روی بستر کلاود اجرا نمی شود، اما فقط قادر است اپلیکیشن های پلتفرم یونیورسال ویندوز را اجرا کند.

در واقع کاربران می توانند مشابه با Windows RT که قبلاً همراه با نسل اولت تبلت های سرفس منتشر شده بود، فقط از نرم افزارهایی که از طریق ویندوز استور قابل دانلود یا خریداری هستند استفاده کنند

هنوز مشخض نیست که مایکروسافت چه برنامه زمانی برای انتشار ویندوز 10 کلاود دارد، اما با توجه به تصاویر فوق می توان حدس زد که در فاصله نه چندان دور (شاید همراه با به روز رسانی Creators) شاهد عرضه این سیستم عامل خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • leader _ir
    leader _ir | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    لامصب همون ویژگی دسکتاپ مجازی واسه من فوق العادس
    و میدونم که یه روزی همه تو استفاده از سیستم عامل در آینده بسیار از این دسکتاپ مجازی استفاده میکنن
    ویندوز 10 آخرین نسل ویندوزه و حالا حالا ها هم وسیستم عامل به کا رمیره
    و مایکروسافت داره آپدیتاشو به صورت رایگان ارائه میده و من نمیفهمم چرا این خرج یک بار برای همیشه رو نباید بکنم تا با آپدیتای مایکروسافت پیش برم و به روز باشم و ویندوز و لبتابم بهترین آپشن ممکنو داشته باشه حتی وقتی خود مایکروسافتم تو ایران پارتنر داره(itresearches.ir)
    به هر حال ما ایرانیا همیشه یه چیزیمون کمه

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

    با این اتفاق توسعه‌دهنده ها بیشتر برای ارائه برنامه ها در ویندوز استور ترغیب خواهند شد.

مطالب پیشنهادی