ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه مجهز به 8 و 16 گیگابایت رم کروم بوک پرو سامسونگ نیز در راه است

کمپانی سامسونگ در نخستین گام همکاری مستقیم با گوگل برای توسعه لپ تاپ های مبتنی بر سیستم عامل کروم، در جریان نمایشگاه CES 2017 از دو کروم بوک جدید با پسوندهای Pro و Plus رونمایی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

کمپانی سامسونگ در نخستین گام همکاری مستقیم با گوگل برای توسعه لپ تاپ های مبتنی بر سیستم عامل کروم، در جریان نمایشگاه CES 2017 از دو کروم بوک جدید با پسوندهای Pro و Plus رونمایی کرد.

این دو لپ تاپ جذاب از نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 2400 در 1600 پیکسل برخوردار بوده و ضمن پردازنده اینتل Core M3، مموری 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ارائه می کنند.

حالا یکی از منابع نزدیک به کمپانی کره ای ای گزارش داده است که سامسونگ قصد دارد مدل های مجهز به 8 و 16 گیگابایت رم کروم بوک پرو/پلاس را نیز به زودی روانه بازار کند.

البته این خبر تاکید می کند که آنها احتمالاً واحد مجزای رم 16 گیگابایتی را به عنوان یک گزینه برای خریداران کروم بوک های جدید در نظر خواهند گرفت.

اگر به خاطر داشته باشید کروم بوک پیکسل گوگل که در سال 2015 روانه بازار شد، دو انتخاب 8 و 16 گیگابایتی رم را پیش روی کاربر قرار می دهد.

به نحوی که نسخه پیش فرض 8 گیگابایتی است، اما خریدار بسته به نیازش می تواند واحد مجزای 16 گیگابایتی آن را خریداری نماید.

گفتنی است نسخه اولیه معرفی شده این دو کروم بوک با حدود قیمت 450 الی 500 دلار معرفی شده است، اما یقیناً برای نسخه مجهز به رم بالاتر می توان هزینه بیشتری را متصور شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • a_041
    a_041 | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

    دو سوال میمونه . اولیش اینکه منظور از پرو چیه که قراره تولید بشه چون کاربرد این سیستم عامل اوجش اجرای اپ های موبایلیه!!!! مورد دوم واقعاً چرا باید 18 گیگ رم برای اجرای اپ های موبایلی بذاره!!! یعنی میشه گفت اگه چنین چیزی تولید کنه میشه بی ارزش ترین محصول کروم بوک چون الکی قیمتش میره بالا اما کاربرد هیچ . اسم پرو هم برای افزایش قیمت بیشتر یدک میکشه

مطالب پیشنهادی