ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و ثبت پتنتی جهت افزایش طول عمر باتری اپل واچ

اپل همواره در تلاش بوده است تا طول عمر باتری اپل واچ را افزایش دهد اما از آنجایی که فضای کافی برای تعبیه باتری بزرگ در داخل ساعت هوشمند وجود ندارد بنابراین شرکت ها ملزم ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

اپل همواره در تلاش بوده است تا طول عمر باتری اپل واچ را افزایش دهد اما از آنجایی که فضای کافی برای تعبیه باتری بزرگ در داخل ساعت هوشمند وجود ندارد بنابراین شرکت ها ملزم هستند تا به راه حل دیگری رجوع کنند.

اما پتنتی که اخیراً توسط اپل به ثبت رسیده، نشان دهنده باتری است که به بند اپل واچ متصل شده و یا درون آن جاسازی می شود. انرژی باتری توسط یک صفحه نازک به ساعت منتقل می شود؛ این صفحه به صورت آهنربایی به اپل واچ متصل می شود و اختلالی در کارکرد سنسورهای بیومتریکی آن ایجاد نمی کند.

گفتنی است باتری مورد اشاره خود توسط کابل لایتینگ و یا داک شارژ آهنربایی اپل واچ شارژ می شود. اپل همچنین در پتنت مورد اشاره سیستم محافظتی در برابر افزایش دما را در نظر گرفته که صفحه شارژ می تواند تشخیص دهد که دمای ساعت هوشمند به صورت غیر معمول بالا رفته است یا خیر و انتقال انرژی را متناسب با آن تنظیم کند.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل از سیستم مذکور در ساعت های هوشمند خود استفاده خواهد کرد یا خیر می توان اطمینان داشت که در حال حاضر کوپرتینویی ها در حال آزمایش ایده های مختلف نظیر بندهای مجهز به سنسور و یا ماژولار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی