ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روزیاتو: آغاز به کار رسمی اولین سرویس خودمراقبتی برای مادران باردار؛ «مادرشو» رونمایی شد

بارداری از‌ جمله مسائلی است که توجه زنان را به حفظ سلامت شان جلب می‌کند و افراد را به تلاش برای سالم بودن و تندرستی وامی‌دارد. اما در این میان زنان به صورت معمول در رابطه ...

روزیاتو
نوشته شده توسط روزیاتو | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

بارداری از‌ جمله مسائلی است که توجه زنان را به حفظ سلامت شان جلب می‌کند و افراد را به تلاش برای سالم بودن و تندرستی وامی‌دارد. اما در این میان زنان به صورت معمول در رابطه با بارداری سئوالات و مشکلات بسیاری دارند و آمارها نشان داده گروهی از این قشر که به اینترنت دسترسی دارند، بسیاری از این پرسش ها و مسائل را در گوگل جست‌ و جو می‌ کنند یا در گروه‌ هایی با دیگر زنان در میان می‌ گذارند.

در همین راستا به تازگی سایت و اپلیکیشنی به نام «مادرشو» با این هدف که منبعی علمی، صحیح و دقیق برای زنان در سن باروری و یا هنگام باردار باشد، فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یک حمایت‌کننده، امیدوار است که نه تنها در کنار گروه یاد شده، بلکه در کنار یک خانواده‌ی ایرانی بتواند در تامین سلامت جامعه نقش مهمی را ایفا کند.

روزیاتو به تازگی گزارشی را از مراسم رونمایی و نحوه عملکرد این سایت و اپلیکیشن منتشر کرده و از شما دعوت به عمل می آوریم در صورتیکه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید سری به این مطلب زده و آن را از نظر بگذرانید.

در روزیاتو بخوانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی