ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهایی از گلکسی تب S3 سامسونگ؛ اولین تبلت با نمایشگر خمیده

اگرچه انتظار می رفت نسل جدید تبلت های سامسونگ موسوم به گلکسی تب S3 اواخر تابستان از راه برسند، اما کره ای تصمیم گرفتند عرضه آن را به تعویق انداخته تا حواشی پیرامون نوت 7 تاثیرگذار ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

اگرچه انتظار می رفت نسل جدید تبلت های سامسونگ موسوم به گلکسی تب S3 اواخر تابستان از راه برسند، اما کره ای تصمیم گرفتند عرضه آن را به تعویق انداخته تا حواشی پیرامون نوت 7 تاثیرگذار نباشد.

حالا هم خبر داریم که گلکسی S8 در کنگره جهانی موبایل 2017 که نهم الی دوازدهم اسفند ماه برگزار می شود حضور نخواهد داشت و احتمالاً تنها به نمایش یک تیزر تبلیغاتی از آن بسنده خواهد شد.

از طرفی انتشار دعوتنامه ها و پوستر مراسم اختصاصی سامسونگ در این رویداد نشان از حضور و معرفی تبلت مورد انتظار تب S3 دارد؛ محصولی که شایعات متعددی از آن را تاکنون شنیده ایم.

با همه این تفاسیر و در حالی که حدود سه هفته تا آغاز MWC 2017 باقی مانده، نوبت به انتشار رندرهایی از تبلت کره ای ها رسیده که گویا بر اساس الگوی تایید شده توسط FCC طراحی گردیده است.

از قبل می دانیم که نمایشگر 9.6 اینچی گلکسی تب S3 از رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل و نسبت تصویر 4:3 برخوردار است؛ اما رندرهای فوق برای نخستین بار از نمایشگری با لبه های خمیده در یک تبلت حکایت می کنند.

دوربین واحد 12 مگاپیکسلی این دیوایس هم مشابه با مدل قبلی در بالاترین نقطه ممکن پشت بدنه قرار گرفته و دوربین سلفی نیز با 5 مگاپیکسل کیفیت در حاشیه نه چندان زیاد بالای نمایشگر جایگذاری شده است.

ناگفته نماند که بر اساس شواهد چیپست اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم در دل تب S3 سامسونگ حضور دارد و به احتمال زیاد هشتم اسفند ماه در میان کنفرانس های اختصاصی پیش از آغاز نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • lowren-zo azn
    lowren-zo azn | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    چیز جالبی نمیشه صفحه خمیده برای تبلت 2.5D میزد و لب به لب جالب تر میشد

  • Morteza
    Morteza | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    توی دعوتنامه ش هم شکل 2طرف خمیده رو کشیده بود . من تعجب کردم هیشکی هیچی نگفته دربارش

مطالب پیشنهادی