ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار سندی که مشخصات و قیمت پرچمداران بعدی هوآوی را نشان می دهد

طبق اسنادی که امروز از کشور چین به دست آمده، اطلاعاتی منتسب به پرچمدار آتی هوآوی یعنی P10 و مدل پلاس آن را می بینیم که نمونه های مختلف و قیمت آنها را فاش می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

طبق اسنادی که امروز از کشور چین به دست آمده، اطلاعاتی منتسب به پرچمدار آتی هوآوی یعنی P10 و مدل پلاس آن را می بینیم که نمونه های مختلف و قیمت آنها را فاش می سازند.

طبق تصویر زیر، موبایل P10 هوآوی در سه نسخه وارد بازار خواهد شد. یکی از آنها با 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر با 508 دلار آمریکا خواهد داشت. نمونه دیگر از 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که قیمتی 595 دلاری دارد، و نهایتاً پیشرفته ترین نمونه آن که به 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی مجهز شده، با قیمت نسبتاً بالای 682 دلار وارد بازار خواهد شد.

همچنین هوآوی مدل P10 Plus را نیز در قالب دو پیکربندی سخت افزاری عرضه خواهد کرد. یکی از این مدل ها به 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده که به قیمت 726 دلار به فروش خواهد رسید، و مدل پرمیوم آن با 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 828 دلار خرج روی دست خریدار احتمالی می گذارد.

گفتنیست طبق اخبار موجود هر دو موبایل فوق به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن qHD معادل 2560×1440 پیکسل مجهز هستند، و چیپست پیشرفته کایرین 965 هوآوی نیز در آنها به کار خواهد رفت. تصویربرداری در این پرچمدار همچون نسل های قبلی بر عهده دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز به لنزهای کمپانی خوشنام لایکا قرار گرفته.

شایعات موجود نشان می دهند P10 و مدل پلاس آن تنها از نظر ظاهر با یکدیگر تفاوت دارند، به گونه ای که مدل اصلی نمایشگری تخت دارد و مدل پلاس از نمایشگری با لبه های خمیده بهره می گیرد، اما به نظر نمی رسد این تفاوت جزئی، اختلاف قیمت بالای 130 دلار بین مدل هایی با سخت افزار مشابه را توجیه نماید.

لازم به ذکر است هر دو مدل در تاریخ 26 فوریه (هشتم اسفند ماه) در جریان کنفرانس جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی خواهد شد، اما به احتمال زیاد پیش از آن اطلاعات کامل و موثق تری در مورد پرچمداران بعدی هوآوی فاش می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amin___z
    amin___z | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    خدایی کیفیتش خوبه ،اگه بهتر از بهتر از پی9 بزنه میارزه نسبت به قیمتش

  • Hossein Mohammadpour
    Hossein Mohammadpour | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    میگم آیفون ارزون تر بنود:apple: > :huawei: ?

  • فرزین
    فرزین | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    828دلار??

  • milad hasani
    milad hasani | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    تنها مزیت هواوی قیمت های کم اش بود که اونم خودش داره حذف می کنه!!!!!

مطالب پیشنهادی