ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هیدئو کوجیما: نگران وضعیت سیاسی آمریکا هستم؛ در خط مقدم صنعت گیم می مانم

هیدئو کوجیما خالق مجموعه بازی های نام آشنای متال گیر سالید که در حال حاضر Death Stranding را در دست توسعه دارد، در گفتگویی به اظهار نظر در مورد سیاست های جدید دولت آمریکا پرداخته ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

هیدئو کوجیما خالق مجموعه بازی های نام آشنای متال گیر سالید که در حال حاضر Death Stranding را در دست توسعه دارد، در گفتگویی به اظهار نظر در مورد سیاست های جدید دولت آمریکا پرداخته و آینده کاری اش را تشریح کرده است.

وقتی از رویکردهای جدید دونالد ترامپ و حواشی روزهای اخیر سخن به میان آمد، کوجیکای افسانه ای نظری محتاطانه و البته هوشمندانه عنوان کرده است.

خیلی مهم است که درباره دنیایی که در آن زندگی می کنیم به گفتگو بنشینیم؛ ما باید بتوانیم به فرزندانمان نشان دهیم که چه چیزی انتظارشان را می کشد یا چه دنیایی را می بایست بسازیم.

بدون تردید من هم پیگیر و مشتاق اخبار سیاسی و تغییرات رخ داده در آمریکا هستم. اما با شرایط فعلی و حواشی اخیر به نوعی نگران وضعیت هستم. به خصوص اینکه می تواند روی صنعت گیم تاثیر بگذارد.

کوجیما جای دیگری از این مصاحبه در مورد آینده کاری اش گفته و اظهار کرده هرگز قصد ندارد دست از بازی ساختن بکشد.

من می خواهم به کار کردن ادامه دهم و تا وقتی که بمیرم بازی بسازم. مثل خیلی ها نیستم که تصمیم بگیرم بعد از مدتی دست از کار کشیده و مابقی عمرم را ماهی گیری کنم. من تا آخرین قطره خونم در خط مقدم صنعت گیم باقی خواهم ماند.

گفتنی است هیدئوی باتجربه پس از ترک کونامی تمام دستاوردهایش در عنوان متال گیر را رها کرده و پروژه توسعه سایلنت هیلز را نیز متوقف کرده است؛ وی در همکاری جدیدی با سونی مشغول توسعه یکی از انحصاری های مورد انتظار هوادران پلی استیشن 4 است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohsen
    mohsen | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    درود بر این مرد

  • hamon
    hamon | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    درباره این هم بنویسین:
    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjEgaDmr_nRAhUGRhQKHWNHCfMQqUMIPzAF&url=http%3A%2F%2Fwww.express.co.uk%2Flife-style%2Fscience-technology%2F763170%2FThe-Pirate-Bay-Proxy-UK&usg=AFQjCNFlM8v9BwvgrM3rr8_1VJfWUW38Fg&sig2=iOS7bOD__AJu2UMbMKuD5Q

  • بیژن
    بیژن | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    من نگران خودشم

مطالب پیشنهادی