ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پر فروش ترین برندهای تلویزیون LCD؛ کره ای ها کماکان صدر نشین هستند

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط یکی از زیرمجموعه های مؤسسه تحقیقاتی «TrendForce»، فروش تلویزیون های LCD در سال گذشته با رشدی 1.6 درصدی مواجه بوده و فروش آن در سطح جهانی به رقم 219.2 ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط یکی از زیرمجموعه های مؤسسه تحقیقاتی «TrendForce»، فروش تلویزیون های LCD در سال گذشته با رشدی 1.6 درصدی مواجه بوده و فروش آن در سطح جهانی به رقم 219.2 میلیون دستگاه رسیده است. «WitsView» در گزارش خود افزایش فروش محصولات یاد شده را به درخواست زیاد کاربران آمریکای شمالی و همچنین کاهش قیمت تلویزیون های سایز بزرگ نسبت داده است.

بر همین اساس سامسونگ همچنان در صدر جدول تأمین کنندگان LCD دنیا قرار گرفته و 47.9 میلیون دستگاه را به سرتاسر جهان ارسال کرده است.

گفتنی است علی رغم نتایج بسیار خوب غول تکنولوژی کره نسبت به رقبایش، این شرکت در سال 2016 رشدی را تجربه نکرد که احتمالاً به دلیل کمبود مدل های سایز متوسط در بازار بوده است. همچنین یکی دیگر از دلایل عدم رشد سامسونگ، زلزله جنوب تایوان در فوریه سال گذشته بوده که باعث بروز مشکلاتی در تأمین منابع مورد نیاز آنها شد.

در اواخر آذر ماه در دیجیاتو خواندید که همکاری شارپ و سامسونگ در زمینه توسعه پنل های LCD به پایان رسیده و کمپانی ژاپنی دیگر تمایلی برای تأمین پنل های LCD مورد نیاز کره ای ها ندارد. همین عامل سبب شد تا سامسونگ به سراغ کمپانی ال جی رود تا بتواند کمبود پنل در بازه 40 تا 60 اینچ را جبران کند.

لازم به ذکر است شرکت ال جی با فروش 28.2 میلیون دستگاه در سرتاسر جهان، پس از سامسونگ در رده دوم برترین فروشندگان LCD قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Zxz
    Zxz | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    پرچمش بالاس سامسونگ

مطالب پیشنهادی