ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S7 به این زودی ها در تمام مناطق به اندروید 7.1.1 آپدیت نمی شود

وضعیت به روز رسانی های سیستم عامل اندروید به گونه ای است که عملاً نمی توان به هیچکدام از وعده و وعیدهای کمپانی های فعال در حوزه موبایل اعتماد کرد. از طرفی با وجود تاخیرهای فراوان ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

وضعیت به روز رسانی های سیستم عامل اندروید به گونه ای است که عملاً نمی توان به هیچکدام از وعده و وعیدهای کمپانی های فعال در حوزه موبایل اعتماد کرد.

از طرفی با وجود تاخیرهای فراوان و اساسی در انتشار نسخه های جدید، گاهی اوقات شاهد مشکلاتی خواهیم بود که ممکن است ارائه سیستم عامل جدید را به طور کلی یا حداقل برای مدتی منتفی کند.

سامسونگ که به نوعی به عنوان برترین تولیدکننده موبایل های اندرویدی شناخته می شود، در مرحله اول وعده داد که موبایل های خانواده گلکسی S7 تا پایان ژانویه مستقیماً به اندروید 7.1.1 به روز رسانی می شوند.

برخلاف انتظارات به وعده اش هم جامه عمل پوشاند، اما در فاز نخست انتشار با مشکلات عدیده ای روبرو شد که این فرآیند تا اطلاع ثانوی متوقف گشت.

بعد از این اتفاق کره ای ها مدعی شدند که تا پایان فصل زمستان گلکسی S7 و S7 Edge حتماً اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد؛ مسئله ای که باز هم زیر سوال رفت.

همانطور که می دانید به روز رسانی های اندروید به صورت منطقه بندی شده و مبتنی بر محل جغرافیایی دیوایس منتشر می شود.

در همین راستا هنگامی که یکی از کاربران ارشد انجمن XDA-Developers از سامسونگ سوال کرده چه زمانی طعم سیستم عامل جدید را در کشور سنگاپور خواهد چشید، با پاسخی نا امید کننده روبرو شده است.

گلکسی S7 Edge در سنگاپور تا پایان زمستان آپدیتی دریافت نخواهد کرد. اندروید 7.1.1 احتمالاً بین بازه زمانی آپریل تا ژوئن (اواسط فروردین تا اواسط تیر) برای موبایل شما منتشر می شود.

بدون شک سنگاپور تنها کشوری نیست که نوقا را به این زودی ها دریافت نمی کند و تاریخ نشان داده احتمالاً ایران نیز در جمع مناطقی است که دیرتر از زمان موعود به روز رسانی می شود.

در هر صورت وضعیت آپدیت های سیستم عامل اندروید به طور کلی آشفته بازاری است که گوگل و شرکت هایی مانند سامسونگ می بایست فکری به حالش بکنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • JNS
    JNS | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    یا حسین ??? پس S6 فکر کنم باید دو سال دیگه بیاد تازه اگه تا اون موقع اندروید ۸ نیومده باشه ??????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی