ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک از دانشگاه گلاسکو دکترای افتخاری دریافت می کند

دانشگاه گلاسکو اسکاتلند به عنوان یکی از مراکز آموزشی باستانی جهان چهارشنبه این هفته طی مراسمی به «تیم کوک» مدیرعامل کمپانی اپل دکترای افتخاری علمی اعطا می کند. گلاسکویی ها برنامه دارند در این روز ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

دانشگاه گلاسکو اسکاتلند به عنوان یکی از مراکز آموزشی باستانی جهان چهارشنبه این هفته طی مراسمی به «تیم کوک» مدیرعامل کمپانی اپل دکترای افتخاری علمی اعطا می کند. گلاسکویی ها برنامه دارند در این روز مراسمی تحت عنوان «Fireside Chat» تریبون را به مدیر 56 ساله کوپرتینویی ها سپرده و به او دکترای افتخاری علمی اعطا نمایند.

اندیشمندان و هیئت علمی مرکز آموزش عالی گلاسکو، تیم کوک را به سبب «خدمات رسانی و ارائه محصولات نوآورانه»، «فعالیت های خیرخواهانه» و «بهره مندی از نیروهای تجدیدپذیر در تامین انرژی مورد نیاز کمپانی» انتخاب کرده اند. این در حالی است که اغلب هواداران برند اپل و جمعی از تحلیلگران تیم کوک را به مدیریت ضعیف و عدم نوآوری در توسعه محصولات جدید و خلاقانه متهم می کنند و باور دارند که استیو جابز ذهنیت به مراتب قوی تری داشت.

جدا از این مبحث دانشگاه گلاسکو فعالیت های حمایت گرایانه و مبارزه با نژادپرستی و پشتیبانی از حقوق بشر را نیز به عنوان نکته قوت شخصیت کوک تحسین کرده است. گفتنی است مدیرعامل اپل پیش از این نیز دکترای افتخاری دانشگاه جورج واشینگتن را دریافت کرده است. کوک دارای مدرک MBA از دانشگاه دوک و مهندسی صنایع از دانشگاه آوبرن ایالات متحده آمریکا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    همون دانشگاهی که آقای کلیدساز از اون دکترا گرفته؟!
    فقط من موندم با مسئولیت ریاست شورای عالی امنیت، چطوری تونسته همزمان اونم در یک کشور خارجی ادامه تحصیل بده! خداوکیلی ما برای یک گرفتن ارشد توی دانشگاه شریف پوستمون کنده شد! دکترا که هیچی!
    حالا این آقا چطوری تونسته دکتراشو همزمان با این مسئولیت و مشغله بگیره! البته میشه با توجه به شرایط موجود دولت یک سری حدس هایی زد!

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    من خودم به هیچ وجه نمیتونم به خاطر اکوسیستم بسته اپل از محصولاتش استفاده کنم کلا با سیاست هاش مخالفم ولی همون مدرک MBA اش از دانشگاهی چون دوک کافییه چون اعتبارش بی نهایت بالاست و بعد تازه دانشگاه "جورج واشینگتون" هم بهش دکترا افتخاری داده که نشون دهنده قابلیت های بی نظیر این فرده

مطالب پیشنهادی