ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماسک: منع ورود مهاجران «اولین و عمده ترین» موضوع بحث جلسه مشاوران

پیش از این در دیجیاتو خواندید که ایلان ماسک قدم در راه مدیر عامل اوبر بر نخواهد داشت و همچنان در تیم مشاوره اقتصادی ترامپ باقی خواهد ماند و در جلسه مشاوران به مخالفت های ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

پیش از این در دیجیاتو خواندید که ایلان ماسک قدم در راه مدیر عامل اوبر بر نخواهد داشت و همچنان در تیم مشاوره اقتصادی ترامپ باقی خواهد ماند و در جلسه مشاوران به مخالفت های خود ادامه خواهد داد.

مؤسس تسلا در توییتر خود ادعا کرده است که موضوع منع ورود مهاجران را به عنوان «اولین و عمده ترین» بحث در جلسه ملاقات مطرح کرده است. همچنین ماسک بیان کرده که موضوع تغییرات اقلیمی را بار دیگر در جلسه مذکور مورد بحث قرار داده است.

هنوز مشخص نیست که نتیجه این ملاقات و صحبت های انجام گرفته چه بوده است اما ماسک مدعی شده که تلاش هایش «در حال نتیجه دادن» است و مطمئناً ترک تیم مشاوره اقدامی «نادرست» خواهد بود. لازم به ذکر است در پی اعلام همکاری ماسک با تیم ترامپ، تعدادی از خریداران سفارشات خود برای خرید خودروهای تسلا را پس گرفته اند،‌ اما تعداد آنها به هیچ وجه با حدود ۲۰۰ هزار حساب کاربری حذف شده اوبر قابل مقایسه نیست.

تأیید ادعای ماسک مشکل است زیرا ملاقات های تیم مشاوره پشت درب های بسته انجام می شود اما بنابر گفته ماری بارا مدیر عامل اجرایی کمپانی جنرال موتورز، «مشکلات زیست محیطی» بخشی از صحبت های انجام گرفته را تشکیل داده است.

سؤالی که در اینجا به وجود می آید این است که آیا بحث و گفتگوهای مورد اشاره تأثیری خواهد داشت؟ ممکن است ماسک بتواند گزینه های را روی میز قرار دهد اما مطمئناً نمی تواند تضمین کند که ترامپ، بانون و تیم آنها تغییری در تصمیمات خود ایجاد کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kashani
    Kashani | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    برای تغییر هر سیستمی باید در اون سیستم بود.این کاریه که ماسک انجام میده

مطالب پیشنهادی