ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Alien Path؛ بیگانگان

با مشاهده توضیحات اپلیکیشن های مارکت ها، حتما می دانید خیلی از سازندگان بازی های ویدیویی از کلمه هایی همانند «بهترین» یا «نوآورانه» برای تبلیغات ساخته هایشان استفاده می کنند. Appxplore برای آخرین دست پختش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

با مشاهده توضیحات اپلیکیشن های مارکت ها، حتما می دانید خیلی از سازندگان بازی های ویدیویی از کلمه هایی همانند «بهترین» یا «نوآورانه» برای تبلیغات ساخته هایشان استفاده می کنند. Appxplore برای آخرین دست پختش هم به نوعی از این کلیشه ها استفاده نموده و Alien Path را عنوانی خوانده که می تواند طراوات را به سبکش هدیه دهد. اما تفاوت مهم Appxplore با بقیه اینجاست که حرف های آن ها فقط ادعا نیستند.

ادغان المان های چندین سبک مختلف با یک گیم پلی خلاقانه موجب شده تا جای ترکیبی عجیب و نچسب، شاهد طعم دلنشینی باشیم. حالا این جذابیت های ساخته استودیوی Appxplore کجا هستند؟ پیش از جواب به این پرسش، بد نیست بدانید Alien Path همانگونه که اسمش نشان می دهد داستان حمله بیگانگان را روایت نموده و باید با جنگ هایی این موجودات را از بین ببرید.

متاسفانه برای تجربه Alien Path نیازمند اینترنت هستید و یکی از بزرگترین نقاط ضعف اپلیکیشن هم همین است. چون گاهی اوقات بارگذاری ها، Alien Path را از ریتم می اندازند.

مطمئنا با نگاه به عکس ها، مرحله ها شما را به یاد بازی های Match Three همانند Candy Crush Saga خواهد انداخت که واقعا همین گونه است. فرم محیط از این اپلیکیشن ها الهام گرفته شده و باید با محدودیت هایی به اهداف برسید؛ شباهت هایی که به همین جا ختم می شوند. چون خلاف این بازی ها، نه تنها با یک شخصیت رابطه دارید بلکه باید جای گذاشتن سه شیء پیش هم، دشمنان را بکشید.

اتفاقا المانی که موجب شده Alien Path به محبوبیت برسد را می توانیم همین چگونگی جنگ با دشمنان بنامیم. یک نگاه به اسکرین شات ها بیاندازید؛ محیط ها به چندین بلوک تقسیم شده اند و شما می توانید با کشیدن دست خود به 4 جهت چپ، راست، بالا یا پایین آنتاگونیست Alien Path را بسته به مکانی که هست حرکت دهید. اینجا آیتم های «فلش» به کمک گیم پلی آمده اند تا بازیکن ها یک تجربه آشنا اما متفاوت داشته باشند.

متاسفانه روند سختی Alien Path مناسب نیست و چون بعضی مرحله ها مشابه هستند، ساخته Appxplore تا خودش را پیدا کند زمان می برد.

با رفتن به سمت آن ها، حرکت شخصیت داستان نسبت به جهت این فلش ها عوض شده و نهایت طعم جذابیت مکانیزم ها را هنگامی می چشید که باید با انجام حرکت های ترکیبی [یعنی استفاده از چندین فلش] دشمنان را نابود سازید. با وجود این که همین ایده و تولید رندوم آیتم ها با بلوک ها مشابه بازی های Match Three می تواند شما را سرگرم کند ولی توسعه دهنده به آن ها بسنده نکرده و از المان های سبک نقش آفرینی هم کمک گرفته است.

بعد از بعضی پیروزی ها، قابلیت استفاده از قدرت هایی که با کارت ها مشخص گشته اند را داشته و می توانید آن را هنگام جنگ ها استفاده نمایید. تمام این المان ها و البته جایگذاری درست شان موجب شده اند تا Alien Path با وجود مشکلاتش از سرگرم کننده ترین عناوین امسال لقب گرفته و طی زمانی نه چندان طولانی بازیکن های زیادی را معتاد خود نماید. بنابراین پیشنهاد می کنیم شما هم به جرگه تجربه کنندگان این اپلیکیشن بپیوندید.

Alien Path

Alien Path

سازنده: AppXplore قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 282 / 61 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی