ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Watch Style ال جی قبل از معرفی به خرده فروشی ها راه یافت

پس از چندین هفته مرور اخبار و شایعات متعدد، بالاخره به زمان رونمایی از ساعت های هوشمند ال جی نزدیک شدیم. این دو اسمارت واچ که نخستین نمونه های مجهز به Android Wear 2.0 به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

پس از چندین هفته مرور اخبار و شایعات متعدد، بالاخره به زمان رونمایی از ساعت های هوشمند ال جی نزدیک شدیم. این دو اسمارت واچ که نخستین نمونه های مجهز به Android Wear 2.0 به شمار می روند، چهارشنبه یا پنجشنبه همین هفته به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

امروز یکی از کارکنان «بست بای» که بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای خرده فروشی محصولات الکترونیکی در آمریکاست، عکس هایی از بسته بندی Watch Style ال جی منتشر کرده که تصویر اصلی ساعت نیز روی آن دیده می شود و با رندرهای قبلی مطابقت دارد.

در این ساعت هوشمند از صفحه گرد استفاده شده و یک دکمه کنترلی در سمت راست آن جای گرفته، ضمن اینکه بندهای استاندارد 20 یا 22 میلیمتری نیز به آن متصل می شوند.

در پشت جعبه نیز در کنار اطلاعات مختلف، شماره مدل W270 درجه شده و همچنین می بینیم ساعت هوشمند مورد بحث ماه گذشته در کشور کره جنوبی به تولید رسیده، و اکنون در مرحله توزیع قرار دارد.

گفتنیست LG Watch Style به 512 مگابایت رَم و باتری 240 میلی آمپر ساعتی مجهز است، و نمایشگر 1.2 اینچی OLED آن نیز رزولوشن 360×360 پیکسل را ارائه می کند. این ساعت هوشمند گواهی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را دریافت داشته.

البته برخلاف Watch Sport، مدل استایل از ارتباط 3G و 4G پشتیبانی نمی کند و به GPS و NFC و حسگر ضربان قلب نیز مجهز نیست، به همین دلیل قیمت آن از نسخه اسپرت کمتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • irani
    irani | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    این که به هیچ چیز مجهز نیست? یه ساعت کاسیو قدیمیا هم از این قشنگتره هم امکاناتش بیشتره ک

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

      پلت‌فرم Android Wear 2.0 توی مدل Watch Style و Watch Sport دستیار Google Assistant داره که روی مچ میشه ازش استفاده کرد. میشه با این دستیار به پیام‌ها پاسخ داد، یادآوری تنظیم کرد یا با نگه داشتن یک دکمه یا گفتن Ok Google راهنمایی مسیریابی خاست. با Google Fit هم یشه با پیگیری فعالیت‌های بدنی، ورزش قدرتی و مربیگری به اهداف تناسب اندام رسید. حتی میشه برنامه‌های کاربردی دلخواه رو مستقیماً از فروشگاه مجازی Google Play روی ساعت دانلود کرد.
      ساعت‌های LG Watch Sport و LG Watch Style نمایشگرشون دایره ایه و کلید چرخان در کنارش برای پیمایش آسان و راحت تعبیه شده . میشه کلید روبا انگشت چرخوند ، پیام‌ها را خوند یا منوی برنامه رو پیمایش کرد و اعلان‌ها را دید. تصویرهای پس‌زمینه صفحه ساعت که سفارشی میشن تا ۸ قابلیت را نمایش می دن تا بشه اطلاعات مهم را در یک نگاه مشاهده کرد. پلت‌فرم Android Wear 2.0 تجربه پیام‌رسانی در این ساعت‌های هوشمند رو بهتر می‌کنه. میشه با دست‌خط خودمون یا لمس کششی روی صفحه کلید بنویسیم یا از طریق پاسخی که Smart Reply ارائه می‌ده و توسط فناوری یادگیری ماشینی گوگل نیرو می‌گیره به پیام‌ها پاسخ داد.

مطالب پیشنهادی