ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو تبلت Yoga A12 را معرفی کرد؛ اندروید در قالب لپ تاپی اقتصادی

بازار تبلت ها روز به روز فشرده تر شده و کاربران بیشتر به لپ تاپ روی می آورند، اما لنوو هنوز از تلاش در این حوزه دست بر نداشته و به تازگی محصولی به نام Yoga ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

بازار تبلت ها روز به روز فشرده تر شده و کاربران بیشتر به لپ تاپ روی می آورند، اما لنوو هنوز از تلاش در این حوزه دست بر نداشته و به تازگی محصولی به نام Yoga A12 را معرفی کرده.

این دستگاه تبلتی 12.2 اینچی در فرم فکتور لپ تاپ است که یکی از بهترین گزینه های پیش روی کاربران سیستم عامل اندروید محسوب می شود، چون قیمت و مشخصاتی کاملاً مناسب دارد، و به نوعی می توان آن را معادل لپ تاپ حرفه ای Yoga Book برای اندروید دانست.

یوگا A12 بین حالات مختلف قابل تبدیل است و می توانید برای تماشای فیلم یا انجام فعالیت های مختلف، آن را به شیوه دلخواه خود درآورید. لنوو برای کاهش ضخامت کلی دستگاه، کیبورد فیزیکی را حذف کرده و به جای آن از صفحه ای تخت و لمسی استفاده کرده که البته در ابتدای کار استفاده از آن کمی دشوار است.

لنوو در A12 از چیپ Atom x5 ساخت اینتل استفاده کرده و 2 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در کنار آن قرار داده. طبق ادعای سازنده شارژدهی باتری این دستگاه به 13 ساعت خواهد رسید، که بیشتر از نیاز بسیاری از کاربران در طول یک روز کامل است.

مسلماً با این سخت افزار متوسط در کنار سیستم عامل اندروید نباید انتظار فعالیت های حرفه ای را از Yoga A12 داشته باشید، بنابراین کاربردهای اصلی این دستگاه شامل وب گردی و سرگرمی خواهد بود، و به همین دلیل لنوو قیمت مناسب 299 دلاری را برای آن در نظر گرفته که از دو روز دیگر یعنی هشتم فوریه (بیستم بهمن) وارد بازار خواهد شد.

در ادامه می توانید تصاویر دیگری از لپ تاپ / تبلت اندرویدی Yoga A12 لنوو را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

    بدیش اینه در رده و پلتفورم خودش بهترین نیست اگر نه ایده جذاب و کاربردی هست ، به ویژه با تکامل یافتن اپلیکیشن ها سیستم عامل اندروید استفاده از چنین دستگاهی برای کاربران معمولی تر میتونه پیشنهاد خیلی خوبه باشه ، کاش گوگل کروم او اسش رو با اندروید ترکیب میکرد یک چیزی مثل کانتینیوم ویندوز 10 ارائه میداد

  • MohamadReza
    MohamadReza | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    اخه کی میره اینو بخره

مطالب پیشنهادی