ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری از مشخصات سخت افزاری HTC 11 فاش شد؛ اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، اچ تی سی در صدد است تا در سال جاری از 6 الی 7 موبایل هوشمند جدید رونمایی کند که به احتمال زیاد HTC 11 نیز یکی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، اچ تی سی در صدد است تا در سال جاری از 6 الی 7 موبایل هوشمند جدید رونمایی کند که به احتمال زیاد HTC 11 نیز یکی از این تلفن های همراه خواهد بود. هم اکنون تصویری منتشر شده که به نظر می رسد بخشی از مشخصات سخت افزاری پرچمدار تایوانی های را فاش می کند.

گفتنی است تصویری از بخش About Phone تلفن همراه پرچمدار اچ تی سی در فضای وب منتشر شده و نشان دهنده آن است که تایوانی ها از چیپست اسنپدراگون 835 در موبایل مذکور استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن وظیفه مالتی تسکینگ را حافظه رم 6 گیگابایتی آن بر عهده خواهد داشت.

دیگر اطلاعات جالب توجه در این تصویر، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی و رزلوشن تصویر 2550 در 1556 پیکسل است که در نوع خود غیر معمول است.

از طرف دیگر می توان مشاهده کرد که عکس مورد اشاره حاکی از اجرای اندروید 7.12 و رابط کاربری HTC Sense 9.0 روی موبایل هوشمند پرچمدار اچ تی سی است.

لازم به ذکر است که هیچ کدام از اطلاعات بیان شده توسط تایوانی ها تأیید نشده است. موبایل HTC 11 احتمالاً در بازه زمانی مشابه با پرچمدار قبلی در سال 2017 و با قیمت حدودی 690 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Behnam
    Behnam | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

    این ک رابط کاربری هواویه?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی