ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سخنرانی همزمان نامزد ریاست جمهوری فرانسه در دو مکان توسط هولوگرام [تماشا کنید]

امروزه سیاستمداران آگاهی بیشتری نسبت به اهمیت فناوری های روز و استفاده از آنها برای جلب نظر عموم پیدا کرده اند؛ پس از نقش غیر قابل انکار شبکه های اجتماعی، به خصوص فیسبوک و توییتر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

امروزه سیاستمداران آگاهی بیشتری نسبت به اهمیت فناوری های روز و استفاده از آنها برای جلب نظر عموم پیدا کرده اند؛ پس از نقش غیر قابل انکار شبکه های اجتماعی، به خصوص فیسبوک و توییتر در روی کار آمدن دانلد ترامپ در ایالات متحده، یکی از نامزدهای ریاست جمهوری فرانسه نیز روشی نوین را برای تبلیغات در پیش گرفته است.

«ژان لوک ملانشان» نامزد چپ گرای انتخابات فرانسه برای جلب توجه هواداران و البته کاهش سفرهای طاقت فرسای چند صد کیلومتری، به طور همزمان در دو شهر به سخنرانی پرداخت، به گونه ای که خودش در شهر لیون حضور داشت و تصویر هولوگرام سه بعدی اش نیز 500 کیلومتر دورتر در پاریس به نمایش درآمد:

حاضرین در مراسم می گویند پس از فروکش کردن هیجان اولیه، به طور کامل فراموش کردند کاندیدای مورد بحث در سالن حضور ندارد و همه چیز کاملاً طبیعی و واقعی به نظر می رسید.

شرکت «آدرنالین» وظیفه اجرای این پروژه حرفه ای را بر عهده داشت. این تیم از فید زنده ماهواره ای سخنرانی اصلی «ملانشان» برای خلق تصویر هولوگرافیک سه بعدی استفاده کرد و نتیجه کار تنها 2 ثانیه با اجرای اصلی اختلاف داشت. به گزارش France24 اجرای این برنامه بین 30000 الی 40000 یورو هزینه در پی داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • اسماعیل سیاحی
    اسماعیل سیاحی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    خیلی با حال بود ولی هزینه ی ایجاد همچین صحنه ای خیلی زیاده....

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    ? ? ? چه باحال

مطالب پیشنهادی