ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج تحقیقات دولت کره روی گلکسی نوت 7؛ مهر تأییدی بر یافته های سامسونگ

تحقیقاتی که با حمایت دولت کره جنوبی روی مشکل به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 انجام گرفت، مهر تأییدی بر نتایج به دست آمده از مطالعه سامسونگ زد. آژانس کره ای فناوری و استاندارد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

تحقیقاتی که با حمایت دولت کره جنوبی روی مشکل به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 انجام گرفت، مهر تأییدی بر نتایج به دست آمده از مطالعه سامسونگ زد. آژانس کره ای فناوری و استاندارد اذعان داشت که تعدای از گلکسی نوت 7 های فروخته شده دارای عیبی در الکترودهای باتری بودند در حالی که تعداد باقیمانده از یک نوار عایق ضروری در باتری خود بی بهره بودند.

وزارت صنعت، تجارت و انرژی کره جنوبی عنوان کرد که معیوب بودن باتری های آمپرکس و سامسونگ SDI (دو زیرمجموعه سامسونگ برای تولید باتری) سبب به وجود آمدن مشکلات شد و موبایل گلکسی نوت 7 عیب دیگری نداشته است.

«کیم جونگ هوی» رئیس وزارت، مشکلات به وجود آمده را در نتیجه تعجیل سامسونگ برای نوآوری باتری بدون در نظر گرفتن مسائل ایمنی دانست و اشاره کرد که کمپانی های سازنده باتری و زیرمجموعه سامسونگ می بایست تمرکز بیشتری روی امنیت محصولات خود داشته باشند.

گفتنی است علاوه بر تلاش سامسونگ برای افزایش ایمنی محصولاتش، وزارت تجارت کره جنوبی نیز قوانین جدیدی را در رابطه با امنیت باتری ها معرفی کرد. تمام شرکت های فعال در این کشور می بایست در چارچوب جدید رگولاتوری به فعالیت خود ادامه دهند. وزارت اعلام کرده است که قوانین جدید در پاسخ مستقیم به آتش گرفتن های متعدد تلفن همراه گلکسی نوت 7 تعریف شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    عجب مقوله ای

مطالب پیشنهادی