ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S8 Plus در اولویت اول سامسونگ؛ آیا نسخه بزرگتر فروش بیشتری خواهد داشت؟

زمانی که سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge را به بازار عرضه کرد تصور می شد به دلیل آنکه S6 Edge از نسخه معمولی گران تر است با استقبال زیاد دوستداران این برند مواجه نخواهد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

زمانی که سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge را به بازار عرضه کرد تصور می شد به دلیل آنکه S6 Edge از نسخه معمولی گران تر است با استقبال زیاد دوستداران این برند مواجه نخواهد شد. در واقع سامسونگ اشتباهاتی را در فرضیاتش انجام داده بود که سبب شد به دلیل کمبود موبایل های S6 Edge تولید شده نتواند نیاز بازار را تأمین کند.

غول تکنولوژی کره با در نظر گرفتن اشتباه مذکور، در سال گذشته تعداد بیشتری گلکسی S7 Edge را نسبت به نسخه S7 تولید کرد که آمار فروش خود گویای همه چیز است. طبق تخمین های به عمل آمده، 70 درصد از فروش سری گلکسی S7 متعلق به نسخه دارای انحنا بوده است.

با این تفاسیر به نظر می رسد که گلکسی S8 Plus نیز فروش موفق تری نسبت به S8 تجربه کند اما این تمام ماجرا نیست. از آنجایی که طبق شایعات هر دو مدل از صفحه نمایش دارای انحنا در گوشه بهره برده و از طرف دیگر مشخصات سخت افزاری تقریباً یکسانی نیز دارند، بنابراین فروش آنها بسته به انتخاب کاربران بین دو اندازه صفحه نمایش 5.7 اینچی و 6.2 اینچی خواهد بود.

در گزارشات اخیر آمده که بنا بر ادعای یکی از کارمندان سامسونگ، این شرکت توان تولیدی خود را متناسب با گلکسی S8 Plus تنظیم کرده و ساخت این مدل را در اولویت اول قرار داده است.

گفتنی است قیمت یک فاکتور اساسی در فروش امسال پرچمداران سامسونگ است. آیا خریداران حاضرند حداقل 100 دلار برای صفحه نمایش بزرگتر هزینه کنند در حالی که می توانند نسخه کوچک تر را با ظاهر و امکانات سخت افزاری مشابه و با قیمت کمتر خریداری کنند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • akbarhasani
    akbarhasani | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    یه خبر جدید ،اولین ترکش ارزان کردن اینترنت پرتاب شد:
    شرکت آسیاتک که تا قبل امروز آپلودش رایگان بود از امروز پولی کرده و جزو ترافیک حساب میشه،ارزان کردن اینه.....

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

      دوست عزیز، شما اگر اینترنت خوب برات مهم بود که سمت آسیاتک نمیرفتی، واقعا آشغال ترین سرویس ممکن رو میده، من خیلی از ISP هارو داشتم بررسی کردن از شاتل و پارس آنلاین گرفته تا صبانت و های وب و مخابرات و همین آسیاتک، واقعا بعد از مخابرات افتضاح ترین آسیاتک بوده و هست...

  • علی
    علی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    نوقا فقط باطری تو حالت استندبای فقط بهینه شده و مصرف تو حالت عادی طبق این آمار کاملا صحیح...

    • Ali.T
      Ali.T | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

      داداچ پست رو اشتباه اومدی???
      این پست موضوعش چیز دیگه‌ایه??

مطالب پیشنهادی