ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تولید آیفون 8 را زودتر از برنامه آغاز می کند

منابع خبری می گویند اپل احتمالاً تولید آیفون 8 را زودتر از برنامه همیشگی شروع می کند. اطلاعات به دست آمده از زنجیره تأمین این کمپانی نشان می دهند تولید این موبایل در ماه ژوئن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

منابع خبری می گویند اپل احتمالاً تولید آیفون 8 را زودتر از برنامه همیشگی شروع می کند. اطلاعات به دست آمده از زنجیره تأمین این کمپانی نشان می دهند تولید این موبایل در ماه ژوئن (خرداد ماه 1396) با حجم بیشتری آغاز می گردد، اما این اقدام ضرورتاً به معنای معرفی زودهنگام آن نخواهد بود.

یکی از افراد آگاه در این رابطه اظهار داشت:

داده های کنونی نشان می دهند اپل تولید آیفون 8 را در سه ماهه دوم سال 2017 منتهی به ماه ژوئن تا 300 درصد افزایش داده و سطح تولید به 9 میلیون دستگاه رسیده. با این حساب، تولید کلی آیفون در این بازه زمانی به 45 الی 48 میلیون دستگاه می رسد که علاوه بر افزایش قابل توجه تولید نمونه جدید، کاهش چندانی را در مدل های قبلی نشان نمی دهد.

البته با توجه به احتمال ایجاد تغییرات بنیادین ظاهری و سخت افزاری در اسمارت فون بعدی این کمپانی، اقدام فوق برای تولید زودتر از موعد چندان عجیب نیست.

با این برنامه ریزی، اپل فرصت کافی را برای مدیریت عرضه بر اساس استقبال کاربران خواهد داشت و غلبه بر مشکلات احتمالی روند تولید نیز ساده تر خواهد بود، ضمن اینکه تأمین دستگاه در دوره اوج فروش یعنی از زمان معرفی تا تعطیلات پایان سال نیز به راحتی انجام می پذیرد.

گفتنیست بر اساس شایعات موجود، آیفون 8 از پنل OLED با حداقل حاشیه در طرفین برخوردار شده و پشت دستگاه نیز از جنس شیشه ساخته می شود، ضمن اینکه فناوری احراز هویت بیومتریک و دکمه هوم نیز در قالب نمایشگر تعبیه می گردند.

همچنین نوعی فناوری شارژ بیسیم برای نخستین بار در آیفون سال جاری به کار گرفته خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی همچون موارد مشابه از نوع القای مغناطیسی کوتاه برد است، یا اینکه اپل توانسته شارژ بیسیم با برد بالا را محقق سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌?
    ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

    انوقت باطری و دمو دسگاش کجاست؟؟

  • noori
    noori | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

    bartarin boode o hast

    • m@
      m@ | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

      بیخاصیت بوده هست

مطالب پیشنهادی