ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهایی جدید از گلکسی S8 و تاکید مجدد بر ظاهر نهایی محصول

جزئیات تمام اطلاعات، شایعات و رندرهایی که در روزهای اخیر به موبایل های گلکسی S8 و S8 Plus نسبت داده می شود، تقریباً به نقطه مشترکی رسیده اند و با نگاهی به مجموع اخبار منتشر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

جزئیات تمام اطلاعات، شایعات و رندرهایی که در روزهای اخیر به موبایل های گلکسی S8 و S8 Plus نسبت داده می شود، تقریباً به نقطه مشترکی رسیده اند و با نگاهی به مجموع اخبار منتشر شده می توان کلیت ظاهر و باطن آن را تصور کرد.

بعد از آنکه اطلاعات قابل اتکایی از سوی نشریه گاردین و همینطور تصاویر واضحی از سوی ایوان بلس در سطح اینترنت پخش شد، رندرهای جدیدی در قالب عکس و ویدیو منتشر گردیده که به نوعی می توان آنها را تاکید مجددی بر طراحی پیش بینی شده دانست.

ناشر این تصاویر مدعی است رندرهای گرافیکی پیش رو کاملاً بر اساس الگوی CAD کارخانجات سامسونگ طراحی شده و شمایل محصول نهایی را نشان می دهد.

همانطور که می بینید بدنه دستگاه ترکیبی از شیشه و فلز است، حاشیه دور نمایشگر بسیار ناچیز به نظر رسیده، سنسور اثر انگشت به پشت بدنه و کنار دوربین اصلی منتقل گردیده و لوگوی سامسونگ از کنار صفحه نمایش حذف شده است.

کناره های دیوایس هم از همان الگوی همیشگی پرچمداران سامسونگ پیروی کرده و فقط شاهد اضافه شدن دکمه دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی به کنار کلیدهای تنظیم صدا هستیم.

گفتنی است گلکسی S8 احتمالاً در دو نسخه معمولی و پلاس (هر دو با نمایشگر خمیده) و مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 و 4 یا 6 گیگابایت رم، در تاریخی مجزا از کنگره جهانی موبایل معرفی می شود و اوایل اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    چه جیگریه ???

  • alireza seven
    alireza seven | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

    با نبود برآمدگی دوربین و کنار هم قرار داشتن سنسور اثرانگشت و دوربین یکنواخت شدنشون با بدنه باعث میشه که تماس دست با دوربین و کثیف شدن دوربین بیشتر بشه.
    کاش سنسور رو پایینتر میزاشت.

    • bagher
      bagher | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

      ای بابا ول کنیددیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی