ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مصاحبه تیم کوک با روزنامه فرانسوی؛ اپل فروشگاهی در شانزه لیزه تأسیس می کند

تیم کوک در خلال سفر خود به فرانسه با روزنامه «Le Figaro» مصاحبه ای داشت که عناوینی از واقعیت افزوده تا برنامه آینده اپل برای تأسیس فروشگاه در اروپا را پوشش داده است. مدیر عامل ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

تیم کوک در خلال سفر خود به فرانسه با روزنامه «Le Figaro» مصاحبه ای داشت که عناوینی از واقعیت افزوده تا برنامه آینده اپل برای تأسیس فروشگاه در اروپا را پوشش داده است.

مدیر عامل اپل در سخنان خود ضمن تأیید شایعات پیشین عنوان کرد که این شرکت در صدد است تا فروشگاهی را در مشهورترین خیابان فرانسه ،یعنی شانزلیزه، تأسیس کند. کوک در سخنان خود بیان کرد که اپل در حال تصمیم گیری برای این فضا است و در مورد فرانسه گفت:

فرانسه همیشه یک مکان خاص برای اپل بوده و بهترین فضا را برای شناخت و صحبت با تمام موسیقی دان ها، طراحان گرافیک، معمارها و یا عکاسان در اختیار ما قرار داده، اینها کسانی که از محصولات ما استفاده می کنند. در اینجا انرژی فوق العاده ای از خلاقیت و آفرینش وجود دارد.

او همچنین در مورد مالیات ها و تصمیم کمیسیون اروپا مبنی بر جریمه 13 میلیارد دلاری اپل در ایرلند تأکید کرد که شرکت او بیش از هر کمپانی دیگری در سرتاسر جهان مالیات پرداخت کرده و هیچگاه از آنها سر باز نزده است؛ «به نظر ما قانون مشخص است. ما می بایست در مکان هایی مالیات پرداخت کنیم که در آن محصول تولید کرده ایم.»

کوک در مورد فشارهای ترامپ برای تولید آیفون در خاک ایالات متحده اذعان داشت که تمام دنیا در چرخه تأمین منابع اپل حضور دارند که معمولاً در گفتگوها به آن توجهی نمی شود و تمرکز تنها روی مکانی است که محصولات مونتاژ می شوند؛ «ما 4600 تأمین کننده در اروپا داریم و 11 میلیارد دلار در این قاره هزینه کرده ایم.»

مدیر عامل اپل در بخش پایانی سخنانش از علاقه و سرمایه گذاری کوپرتینویی ها روی واقعیت افزوده تأکید کرد و در مورد هوش مصنوعی گفت «AI به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده که آیفون را حتی بهتر از قبل خواهد کرد.»

کوک در ادامه تور اروپایش به اسکاتلند سفر خواهد کرد تا مدرک دکتری افتخاری خود از دانشگاه گلاسگو را دریافت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی