ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیوستن یکی از مهندسان با سابقه ناسا به اوبر برای کمک به توسعه خودروهای پرنده

همانطور که از پنجره می توانید مشاهده کنید، اتومبیل های پرنده در حال حاضر وجود ندارند اما شاید اوبر با استخدام مارک مور، یکی از مهندسان با سابقه ناسا، بتواند در این زمینه به موفقیت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

همانطور که از پنجره می توانید مشاهده کنید، اتومبیل های پرنده در حال حاضر وجود ندارند اما شاید اوبر با استخدام مارک مور، یکی از مهندسان با سابقه ناسا، بتواند در این زمینه به موفقیت هایی دست پیدا کند.

طبق ادعای بلومبرگ، مارک مور روی پروژه اتومبیل های پرنده اوبر فعالیت خواهد کرد. مسلماً مور برای این شرکت خودروی پرنده نخواهد ساخت.

غول همپیمایی دنیا پیش از این با ارائه اوراق سفید از سرویس تاکسی های پرنده رونمایی کرده بود که طبق آن هواپیماهای الکتریکی سبک، به صورت عمودی از روی فرودگاه های هلی کوپتر شهری و سقف آسمان خراش ها به پرواز در می آیند.

گفتنی است هم اکنون مشکلات بسیاری در پیش روی ماشین های پرنده وجود دارد مانند آلودگی صوتی، طول عمر باتری و محدودیت های ترافیک هوایی؛ در اینجاست که مارک مور به کمک اوبر می آید و کمک می کند تا برخی از این مشکلات را از سر راه بردارد.

مارک مور پیش از پیوستن به شرکت مذکور در مرکز تحقیقاتی لانگلی ناسا فعالیت داشت و در سال 2010 مقاله ای را در رابطه با امکان ساخت هواپیماهای الکتریکی کوتاه برد با قابلیت فرود و پرواز عمودی (VTOL) ارائه کرده بود.

«Nikhil Goel» مدیر محصول برنامه های پیشرفته در این رابطه گفت «اوبر به نقش خود به عنوان تسریع کننده رشد اکوسیستم VTOL ادامه خواهد داد. ما بسیار خوشحالیم که مارک را در جمع خود برای همکاری با کمپانی ها و سرمایه گذاران داریم و کماکان به توسعه پروژه خودروهای پرنده معرفی شده در اوراق سفید ادامه می دهیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    ببین اینا تو فکر چی هستن . ما تو فکر چی . اینا اسمونارو دارن میگیرن ما داریم اینترنت رو ملی میکنیم . فکر کردن نفته

مطالب پیشنهادی